پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 1066306
۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
پیام تسلیت مدیر حوزه علمیه کرمانشاه بمناسبت درگذشت حجت الاسلام حاج حمیدرضا نظری نیا

حوزه/ حجت الاسلام حمیدرضا نظری نیا روحانی جهادی و از رزمندگان دوران دفاع مقدس در کرمانشاه درگذشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام صادق ایرانی مدیر حوزه علمیه کرمانشاه، در پیامی درگذشت حجت الاسلام حاج حمیدرضا نظری نیا از رزمندگان دوران دفاع مقدس، خادم آستان اهل بیت(علیهم السلام) و روحانی جهادی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر درگذشت فاضل ارجمند جناب حجت الاسلام حاج حمیدرضا نظری نیا مایه تأسف و تأثر عمیق گردید. ایشان از رزمندگان رزمی تبلیغی دوران پر افتخار دفاع مقدس که در ادامه با خدمت صادقانه در دفاتر مختلف نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان، داشتن روحیه ولایی را سر لوحه کار خود قرار داده بود.

ختام عمر با برکتش با خادمی آستان ذراری حضرت صدیقه کبری(سلام الله علیها) که بانی احیاء و مرمت بقعه امام زاده باولین(ع)، مساجد و خانه های عالم منطقه چمچمال، با روحیه جهادی، زمینه را برای استقرار مبلغین دینی در روستاهای محروم فراهم می نمود.

این مصیبت جانسوز را به محضر حضرت بقیة الله اعظم(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، دوستداران و بویژه خانواده ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن عزیز سفر کرده، غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند منان مسئلت دارم.

صادق ایرانی
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha