پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
image-20230123034813-1.png

حوزه/ رئیس مؤسسه آموزش های کوتاه مدت جامعة المصطفی با نماینده دفتر مقام معظم رهبری در روسیه دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، رئیس مؤسسه آموزش های کوتاه مدت جامعة المصطفی با نماینده دفتر مقام معظم رهبری در روسیه دیدار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین احمدی میانجی در این دیدار که در مؤسسه آموزش های کوتاه مدت و فرصت های مطالعاتی برگزار شد، ضمن خیرمقدم و تبریک به جهت انتصاب حجت الاسلام و المسلمین بخت آور به عنوان نماینده جدید دفتر مقام معظم رهبری در کشور روسیه نسبت به برنامه ها و سیاست های اموزشی مؤسسه در جهت همکاری های علمی پژوهشی فرهنگی با نمایندگی دفتر مقام معظم رهبری در روسیه و تعامل جدی المصطفی در خارج از کشور اعلام آمادگی کرد.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه مؤسسه نسبت به نمایندگی ولی فقیه در کشور روسیه کمک، همراهی و همکاری دو چندان است تا برادر عزیزمان جناب حجت الاسلام والمسلمین بخت آور به اهداف پیش رو برسند.

رئیس مؤسسه آموزش های کوتاه مدت با اشاره به فرصت ها و زمینه های همکاری در کشور روسیه ابراز امیدواری نمود: با توجه به این ظرفیت ها و فرصت ها در منطقه شاهد ارتباط هر چه بیشتر مؤسسه و نمایندگی دفتر مقام معظم رهبری در روسیه باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین احمدی میانجی نسبت به معرفی موسسه و گروه های مطالعات اسلامی که به ۷ زبان زنده دنیا فعالیت می کند اشاره نمود و افزود: اساتید گروه های علمی از بین زبان دانان و فضلای همان کشور ها انتخاب می شوند و این ظرفیت ها امکان همکاری را در بخش های تخصصی بیشتر می نماید.

وی ادامه داد: گروه مطالعات اسلامی به زبان های روسی و آذری مؤسسه می تواند با ارتباط گیری با نمایندگی، برنامه های حضوری و غیر حضوری را پیگیری و برگزار نماید.

حجت الاسلام والمسلمین بخت آور نماینده دفتر مقام معظم رهبری در کشور روسیه هم ضمن ابراز خرسندی از حضور در مؤسسه آموزش های کوتاه مدت، مراتب قدردانی خود را از زحمات بیش از ۳ دهه فعالیت حجت الاسلام والمسلمین احمدی میانجی در عرصه بین الملل به ویژه آسیای میانه را داشتند و ظرفیت و جایگاه مؤسسه را مثبت ارزیابی و نسبت به فعالیت های مؤسسه ابراز خرسندی نمود.

وی درباره همکاری های دو جانبه با مؤسسه و نمایندگی دفتر مقام معظم رهبری در روسیه مطالبی را ایراد کرد.

نماینده دفتر مقام معظم رهبری در کشور روسیه ضمن اعلام برنامه های و اهداف مورد پیگیری در راستای هم افزایی و همکاری با مؤسسه مختلف اعلام آمادگی نمود.

در پایان مقرر گردید جلسات کارشناسی با حضور طلاب و دانش آموختگان روسی با حضور حجت الاسلام والمسلمین بخت آور و مدیر گروه مطالعات اسلامی به زبان روسی مؤسسه تشکیل گردد.

دیدار رئیس مؤسسه آموزش های کوتاه مدت با نماینده دفتر مقام معظم رهبری در روسیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha