شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دهه فجر

حوزه/ دبیر ستاد دهه فجر استان بوشهر از تشکیل ۲۱ کمیته زیر مجموعه ستاد دهه فجر شهرستان بوشهر خبر داد.

تیمور یزدان شناس دبیر ستاد دهه فجر استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر از تشکیل ۲۱ کمیته زیر مجموعه ستاد دهه فجر شهرستان بوشهر خبر داد و اظهار کرد: این کمیته ها شامل کمیته‏ بسیج، اصناف، کمیته ایثارگران، کمیته کودک و نوجوان، بازاریان و فعالان اقتصادی، کمیته‏ روستایی و عشایری، کمیته‏‌ فضاسازی و مدیریت شهری، کمیته زنان و خانواده و کمیته‏ هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی در شهرستان بوشهر است.

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی است برای تبیین اقدامات نظام و دولت اسلامی است گفت: مسئولان از این فرصت باید برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی استفاده و با کار مجاهدت خدمات انقلاب اسلامی را بیشتر به مردم معرفی کنند.

دبیر ستاد دهه فجر استان بوشهر انقلاب اسلامی را نقطه عطفی در تاریخ جهان عنوان کرد و ابراز داشت: به برکت این انقلاب، نظام جمهوری اسلامی خدمات شایانی را به مردم در طول این ۴۴ سال پس از انقلاب ارائه داده است.

یزدان شناس با بیان اینکه لازم است اقدامات نظام برای مردم تشریح شود گفت: در کنار این کار بایستی برنامه های شاد و جذاب تدارک دیده شود و با همکاری یکدیگر امسال دهه فجر باشکوهی شکل بگیرد.

دبیر ستاد دهه فجر استان بوشهر از اصحاب رسانه درخواست کرد تا دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب اسلامی را برای مردم بازگو کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha