شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تجلیل هز مشاورین جهادی

حوزه/ در مراسمی با حضور مدیر حوزه علمیه یزد و مسئول بسیج طلاب حوزه علمیه استان یزد، ظهر امروز در دفتر مدیریت حوزه علمیه استان یزد از روحانیون مشاور جهادی تجلیل شد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، در مراسمی با حضور مدیر حوزه علمیه یزد و مسئول بسیج طلاب حوزه علمیه استان یزد، ظهر امروز در دفتر مدیریت حوزه علمیه استان یزد از روحانیون مشاور جهادی تجلیل شد.

حجت الاسلام قره چاهی مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان یزد، با اشاره به اینکه در چند ماه گذشته رزمایش جهادگران فاطمی ١ در شهرستان خاتم با حضور اقشار بسیج انجام شد، اظهار داشت: بسیج طلاب یزد برای این رزمایش پس از آسیب‌شناسی و دریافت پیشنهادها، اقدام به اعزام گروهی از مشاوران جهادی برادر و خواهر طلبه و روحانی کرد.

وی افزود: این گروه‌های جهادی به مدت دو روز در مناطق مختلف شهرستان‌های خاتم و مروست در مساجد و مدارس سخنرانی داشتند و به مراجعین از اقشار مختلف مشاوره دادند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان یزد، با اشاره به این مطلب که حضوره این دو گروه جهادی نقطه عطفی شد تا دوره مشاوره در شهرستان خاتم برگزار شود، گفت: در جلسه‌ای با فرماندار این شهرستان مقرر شد یک دوره ٨٠ ساعته با حضور مشاوران معاونت تهذیب حوزه علمیه استان یزد برگزار شود که در نهایت دوره مقدماتی آن شروع شده و ان‌شاء‌الله ادامه می‌یابد و دوره تکمیلی آن هم برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مشاورین جهادی روحانی آمادگی لازم جهت حضور در دیگر شهرستان‌های استان را دارند، یادآور شد: این برنامه با همکاری سه نهاد بسیج طلاب، معاونت تهذیب حوزه علمیه برادران و خواهران یزد انجام شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha