جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
زاهددوست امام جمعه خورموج

حوزه/ امام جمعه خورموج گفت: اسلام هراسی راهبرد دائمی دشمنان دین خدا بوده و هر زمان که پیشرفت‌ها و موفقیت‌های امت اسلام بیشتر شود، حجم تلاش آنها در اسلام هراسی و اهانت به مقدسات و ارزش‌های اسلامی بیشتر و بیشتر می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام علی زاهد دوست امام جمعه خورموج امروز در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک ولادت باسعادت امام جواد(ع) به برخی اقدامات جهان استکبار در راستای اسلام هراسی پرداخت و اظهار داشت: اسلام هراسی راهبرد دائمی دشمنان دین خدا بوده و هر زمان که پیشرفت‌ها و موفقیت‌های امت اسلام بیشتر شود، حجم تلاش آنها در اسلام هراسی و اهانت به مقدسات و ارزش‌های اسلامی نیز بیشتر و بیشتر می‌شود.

وی افزود: اقدام بی‌شرمانه قرآن سوزی غربی‌ها که این بار در سوئد و با سکوت مرگبار مجامع بین‌المللی و سران مدعی اروپایی اتفاق افتاد را شدیدا محکوم می‌کنیم، اهانت به قرآن و انبیا الهی اهانت به همه ادیان آسمانی و شاهدی آشکار بر تروریست پروری اروپایی هاست، آنگاه با کمال وقاحت نیروی مجاهد و نهاد انقلابی کشور ما یعنی سپاه قهرمان را تروریست می‌خوانند.

خطیب جمعه خورموج با گرامیداشت ایام ماه رجب، به ایام نام نویسی معتکفین پرداخت و گفت: اعتکاف فرصت مغتمی برای خودسازی و خلوت با پروردگار است، هر کس برایش امکان و توفیق فراهم است، این فرصت را مغتنم بشمارد و از این فیض عظیم بهره مند شوند.

حجت الاسلام زاهددوست با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، یادآور شد: دشمن به دنبال کتمان پیشرفت‌های جمهوری اسلامی و تحریف واقعیت‌ها است و همواره بر طبل یأس و نامیدی می‌کوبد تا عظمت انقلاب اسلامی را کم رنگ کند، اما مردم امسال پرشورتر از گذشته در برنامه‌های بزرگداشت ایام الله دهه فجر در صحنه هستند و توطئه پنهان کردن عظمت انقلاب و تحریف واقعیت‌ها را خنثی خواهند کرد.

وی با اشاره به افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی در شهر خورموج، خاطرنشان کرد: امیدوارم افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی که بنام سردار شهید نادر مهدوی مزین شده، برای مردم مایه برکت باشد، برای احداث و تجهیز این درمانگاه تاکنون ۸۰ میلیارد تومان هزینه شده و ان‌شاءالله در کنار سایر مراکز درمانی موجود این مرکز هم بتواند بخش مهمی از کمبودهای بهداشتی و درمانی شهرستان را جبران کند.

حجت الاسلام زاهددوست گفت: از حیث نیروی انسانی این درمانگاه برخی نگرانی‌ها وجود داشت که به گفته مسئولان امر از ۱۸ نفر نیروی مورد نیاز در این مرکز ۱۶ نفر بومی هستند.

خطیب جمعه خورموج با اشاره به سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به استان بوشهر گفت: بارها این گلایه را کرده‌ایم که در سفر قبلی رئیس جمهور شهرستان دشتی آنطور که شایسته بود مورد عنایت قرار نگرفته است، انتظار داریم در سفر دوم، شهرستان دشتی مورد عنایت ویژه رئیس جمهور محترم قرار بگیرد.

وی اظهار داشت: مسئولان طرح‌ها و برنامه‌ها را آماده کنند وبی صبرانه منتظر قدوم رئیس جمهور انقلابی باشند و تردید نداریم که این سفر برای شهرستان دشتی مایه برکات مضاعف خواهد بود، امیدوار هستیم که شاهد سفر رئیس جمهور به شهرستان هم باشیم و از نزدیک در جریان مشکلات و محرومیت‌های مردم قرار گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha