پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ اقامه نماز جمعه شهرستان تکاب

حوزه/ یکی از ائمه جمعه آذربایجان غربی گفت: غربی‌ها از ایران اسلامی عصبانی هستند و هرکاری از دستشان بر می‌آمد برای از بین بردن انقلاب اسلامی به کار می‌بندند و دلیل آن هم این است که انقلاب اسلامی موازنه قدرت در دنیا را به نفع مستضعفین به هم زده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام مصطفی کوهی امروز در خطبه‌های نماز جمعه تکاب که در مصلای این شهر برگزار شد، اظهار داشت: امام علی (ع) فضایل اخلاقی را همچون بنای استوار و گوهری شاهوار می‌شمرد که انحراف از آن به منزله تخریب و درهم شکستن و دگرگون ساختن آن است و این مسئله مایه بدبختی و درماندگی خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی در یک پیچ تاریخی و نقطه عطف قرار دارد، گفت: مدیریت دنیا توسط جهانخواران به سمت چپاول می‌رفت که انقلاب اسلامی همه آن نقشه‌ها را بر هم زد و با تکیه به ایمان و دین قدعلم کرد و ما اکنون در یک پیچ مهم تاریخی قرار داریم.

امام جمعه تکاب خاطرنشان کرد: در ماه‌های اخیر خط تحلیلی رهبر عظیم الشأن انقلاب یک نکته را یادآوری می‌کند و آن اینکه ما در یک مقطع بسیار حساس از تاریخ عالم قرار گرفته‌ایم و ایشان از آن به پیچ تاریخی تعبیر کردند.

وی تصریح کرد: تقارن ماه رجب و بهمن ماه که سالروز پروزی انقلاب اسلامی است را به فال نیک می‌گیریم، ماهی که ملت ایران از آن خاطرات جاوادنه و فراموش نشدنی دارند.

حجت الاسلام کوهی عنوان کرد: غربی‌ها از ایران اسلامی عصبانی هستند و هرکاری از دستشان بر می‌آمد برای از بین بردن انقلاب اسلامی به کار می‌بندند و دلیل آن هم این است که انقلاب اسلامی موازنه قدرت در دنیا را به نفع مستضعفین به هم زده است.

وی گفت: انقلاب اسلامی و ملت ایران مسیر تاریخ را به نفع جبهه حق تغییر داد و این یک گام بلند به سوی عصر ظهور و مقدمه‌ای برای طلوع خورشید ولایت عظمای بقیة الله(عج) بود.

امام جمعه تکاب ادامه داد: اقدام غیرقانونی اروپایی‌ها علیه سپاه و اهانت به رهبر معظم انقلاب و تحریم‌های پی در پی و سوزاندن قرآن کریم همه به خاطر گسترش اسلام و گفتمان و تفکر استکبارستیزی انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه به مشکلات آب برخی روستاهای شهرستان تکاب اشاره کرد و افزود: مردم روستاهای احمد آباد علیا و ینگی کند و سایر روستاها با مشکل کم آبی مواجه هستند و کیفیت آب منطقه قینرجه و زره شوران پایین است و در آب آنجا آرسنیک وجود دارد و لذا لازم است تا اداره آب و فاضلاب برای این مساله به صورت فوری تدبیر و چاره‌ای بیندیشد.

حجت الاسلام کوهی اضافه کرد: آب شرب مهمترین نیاز مردم است، اما متاسفانه طی سال‌های اخیر به دلیل خشکسالی‌ها و کاهش بارندگی بسیاری از چشمه‌ها در روستاها کم‌آب و یا خشک ‌شده و شرایط را برای زندگی مردم روستایی سخت کرده است، در حالی که باید مردم عزیز این روستاها از آب پایدار بهره‌مند شوند.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha