جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شمسی فر

حوزه/ امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به اینکه جنگیدن و اهانت دشمنان به قرآن کریم و مقدسات دینی نشانه ضعیف بودن آنان است، گفت: امت مومن و خداجوی ایران اسلامی با رهبری‌های، رهبر معظم انقلاب، روز به روز قدرتمندتر خواهد شد و آمریکای جنایتکار نیز روز به روز رو به افول نزدیک‌تر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام بهروز شمسی فر، امام جمعه موقت خرم آباد، امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان در مصلی الغدیر با اشاره به اینکه دشمنان ایران اسلامی با بکارگیری انواع توطئه‌ها و نیرنگ‌ها بازهم نخواهند توانست خدشه‌ای به اهداف انقلاب اسلامی وارد کنند، اظهار داشت: مردم ولایی و با بصیرت ایران اسلامی تا پای جان حافظ ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب خواهند ماند.

وی با اشاره به اینکه جنگیدن و اهانت دشمنان به قرآن کریم و مقدسات دینی نشانه ضعیف بودن آنان است، گفت: امت مومن و خداجوی ایران اسلامی با رهبری‌های، رهبر معظم انقلاب، روز به روز قدرتمندتر خواهد شد و آمریکای جنایتکار نیز روز به روز رو به افول نزدیک‌تر خواهد شد.

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به اینکه مردم نباید از کاروان و مسیر حق دور شوند، خاطرنشان کرد: مردم باید ولایت فقیه را یاری‌گر و پشتیبان باشند تا به اهداف اسلام و انقلاب خللی وارد نشود.

حجت الاسلام شمسی‌فر با اشاره به اینکه ماه‌های رجب و شعبان دروازه‌های ورود به ماه مبارک رمضان هستند، گفت: مردم مسلمان ایران اسلامی با بهره‌گیری از برکات معنوی این ماه به استقبال ماه مبارک رمضان خواهند رفت.

وی بر اجرای برنامه‌های ایام الله دهه فجر در نقاط مختلف استان لرستان تأکید و یادآور شد: برنامه‌های ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی باید با هدف تبیین و تشریح دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های گوناگون برای آحاد جامعه به ویژه نسل نوجوان و جوان جامعه بازگو شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha