چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری

حوزه / نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به تحریم سپاه پاسداران توسط غربی‌ها، گفت: جهان غرب به‌عنوان شیطان بزرگ با تحریم سپاه قدس جمهوری اسلامی، تلاش می‌کند تا ایران قوی را تضعیف کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، امروز در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه که در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: نماز، روزه و دعا از اسلحه‌های مؤمن برای جنگ با شیطان است.

وی افزود: یاد و نام خدا باید همیشه همراه مؤمن باشد، چرا که نماز و دعا باعث نزدیکی مؤمن به خداوند متعال می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری با اشاره به ماه رجب و فواید دعا در این ماه، خاطرنشان کرد: ماه رجب ماه پیروزی و موفقیت در عرصه معنوی است و می‌توانیم در این ماه با دعا و نماز، شیطان را از خود دور کنیم.

وی در ادامه با اشاره به تحریم سپاه پاسداران توسط غربی‌ها، تصریح کرد: جهان غرب به‌عنوان شیطان بزرگ با تحریم سپاه قدس جمهوری اسلامی، تلاش می‌کند تا ایران قوی را تضعیف کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری ادامه داد: غربی‌ها می‌دانند تا زمانی که سپاه پاسداران به‌عنوان نقطه قوت در ایران فعالیت می‌کند، نمی‌توانند با فشار و تحریم به اهداف خود برسند.

وی خاطرنشان کرد: غربی‌ها می‌دانند که سپاه قدس با انجام اقدامات زیربنایی و زیرساختی زمینه توسعه، رشد و پیشرفت کشور را فراهم می‌کند و تا زمانی که این نهاد مردمی در کشور و منطقه فعالیت می‌کند، هیچ تحریمی نمی‌تواند ایران اسلامی را تضعیف کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری افزود: سپاه پاسداران با انجام اقدامات زیر بنایی و زیرساختی نظیر ساخت پالایشگاه، راه‌سازی، ریل سازی، کارهای جهادی، مواسات و پزشکی همیشه در خدمت مردم و کشور بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: مردم هم اقدامات و کارهای سپاه قدس را می‌بینند و هم در عمل قدردان این نهاد هستند و همیشه در کنار سپاه بوده و در آینده هم از سپاه حمایت خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha