جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه مشکین شهر

حوزه / امام جمعه مشگین شهر گفت: شکر انقلاب اسلامی برای مسئولین خدمت به مردم است تا در تمام عرصه‌ها نقش آفرینی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام رضا باوقار امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشگین شهر که در مصلای این شهر برگزار شد، اظهار داشت: انسان حق محور، به وظیفه ذاتی خود عمل می‌کند و به دنبال تشویق و تمجید نیست، لذا باید از حق و حقیقت دفاع کرد تا باطل کمرنگ و نابود شود.

وی با اشاره به اهانت به قرآن کریم در کشورهای اروپایی، گفت: بار دیگر شاهد اهانت جنون آمیز اروپایی‌ها به قرآن کریم بودیم و علت این اهانت مخالفت با اسلام و قرآن است، چرا که این افراد عقل و شعور ندارند و مسیر کفار را در پیش گرفته و ادامه می‌دهند.

امام جمعه مشگین شهر ادامه داد: اتحادیه اروپا با شعار آزادی بیان، نیروی مقتدر جمهوری اسلامی ایران را تروریست اعلام می‌کند، این در حالی است که سپاه پاسداران یک نیروی ضد تروریست در دنیاست و اتحادیه اروپا از ترس خود دست به این اقدام زده‌ است.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر افزود: راهبرد دشمن در مقابله با دهه فجر، کتمان و تحریف دستاوردهای انقلاب است، بنابراین در مقابل نیروهای انقلابی باید ایام الله را برجسته و دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین کنند تا دشمن در این راهبرد نیز با شکست مواجه شود و در روز ۲۲ بهمن مشتی محکم بر دهان یاوه گویان خواهیم زد.

وی تصریح کرد: شکر انقلاب اسلامی برای مسئولین خدمت به مردم است تا در تمام عرصه‌ها نقش آفرینی کنند.

حجت‌الاسلام باوقار ضمن گلایه مندی از دولت در بحث افزایش بهای گاز خانگی، گفت: افزایش قیمت گاز خانگی در فصل سرما و به صورت ناگهانی موجب رنجش مردم شده که دولت باید این موضوع را جبران کند.

وی ادامه داد: اقلیم شهرستان مشگین شهر به‌لحاظ سرما مناسب در نظر گرفته نشده است، لذا انتظار می‌رود نماینده و فرماندار شهرستان از استاندار و مسئولین مربوطه پیگیری کنند تا حق و حقوق مردم شهرستان پایمال نشود.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha