سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت‌الاسلام اسماعیل نیا/ لنگه

حوزه / حجت‌الاسلام اسماعیل نیا گفت : دشمن به دنبال کتمان پیشرفت های جمهوری اسلامی و تحریف واقعیت ها است تا عظمت انقلاب اسلامی را کمرنگ کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام جواد اسماعیل نیا امام جمعه بندر لنگه ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر، ماه رجب بهترین زمان برای توبه و بازگشت به سوی خداوند دانست و اظهار داشت: پیغمبر خدا (ص) فرمود: رجب شهر الله است. وقتی از حضرت سؤال شد یعنی چه، فرمودند: (لأَنَّهُ مَخْصُوصٌ بِالْمَغْفِرَهِ) ماه رجب ماه مخصوص مغفرت و رحمت خداوند است و از دعاهای مخصوص شب و روز ماه رجب غفلت نکنیم، از ذکر (استغفرالله ربی و اتوب الیه) غفلت نکنیم؛ روزه ماه رجب را که باعث آمرزش گناهان و واجب شدن بهشت بر روزه دار میشود را از دست ندهیم.

وی افزود : اعتکاف فرصت بسیار مناسبی برای خودسازی است. اعتکاف خلوت با خداست، هر کسی که امکان اعتکاف کردن را دارد شرکت کند. از مردان و زنان و خصوصاً جوانان دعوت می کنم به شرکت در مراسم اعتکاف.

خطیب جمعه بندر لنگه با اشاره به ۱۰ رجب مصادف میلاد امام جواد علیه السلام اظهار کرد: زندگی کوتاه امام جواد(ع) در مبارزه با کفر و نفاق به شیوه ای بود که در ۲۵ سالگی دشمنان حقیقت وجودش را تاب نیاوردند و ایشان را به شهادت رساندند و بنی عباس که ریاکارانه نقاب اسلام به چهره زده بود را رسوا کرد؛ امام جواد(ع) جهاد تبیین را در پیش گرفت.

حجت‌الاسلام اسماعیل نیا در ادامه با اشاره به چهارشنبه ۱۲ بهمن سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی و آغاز دهه مبارکه فجر، ابراز داشت: ایام الله دهه فجر تا همیشه برای ما ایام الله خواهد ماند.

وی افزود: دشمن به دنبال کتمان پیشرفت های جمهوری اسلامی و تحریف واقعیت ها است تا عظمت انقلاب اسلامی را کمرنگ کند. قرآن به ما می آموزد: [وَذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ] یعنی نگذارید روزهای مهم فراموش شود. مردم غیور ایران امسال بیش از سال های قبل آماده گرامیداشت دهه مبارکه فجر هستند تا توطئه دشمن در پنهان کردن عظمت انقلاب و تحریف حقیقت ها را نقش بر آب کنند.

امام جمعه بندرلنگه گفت: کنگره بین المللی بانوان تاثیرگذار با حضور زنان فرهیخته از ۶۴ کشور در تهران برگزار شد. کاری بسیار ارزشمند در روزگاری که دشمن با رسانه اش به دنبال جا انداختن دروغ بزرگ نقض حقوق زنان در ایران بود.

حجت‌الاسلام اسماعیل نیا ادامه داد: در هفته گذشته یک بار دیگر شاهد اهانت غربی ها به مقدسات مسلمانان و آتش زدن قرآن در مقابل سفارت ترکیه در کشور سوئد که با سکوت مرگبار مسئولان مدعی آزادی بیان و حقوق بشر غربی همراه بود. اسلام‌ هراسی راهبرد دائمی استکبار جهانی بوده و هر میزان پیشرفت اسلام و مسلمین بیشتر شود تلاش آنها در اسلام هراسی و اهانت به ارزش های اسلامی بیشتر خواهد شد.

خطیب جمعه بندر لنگه گفت: اهانت های مکرر آنها به قرآن، حجاب و مرجعیت، قطعاتی از پازل دشمنان اسلام علیه پیشرفت مسلمانان است. ما این اقدام بی شرمانه غربی ها را به شدت محکوم می‌کنیم. اقدام قرآن سوزی اروپایی ها نشانه انحطاط فرهنگی آنهاست. اینگونه اقدامات دقیقاً برخلاف آزادی بیان است.

حجت‌الاسلام اسماعیل نیا افزود: این اقدام اروپایی ها گواه صدقی بر وجود تروریسم دولتی و تروریست پروری غربی ها است، آنگاه چگونه رویشان می شود وقیحانه نیروی مردمی و مبارز با تروریسم یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تروریست بخوانند. به اروپایی ها هشدار می دهیم از اهانت به مسلمانان دست بردارند والا به زودی در آتش خشم قرآن و پیروان قرآن خواهند سوخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha