پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فاضلیان

حوزه / امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه کنترل گرانی و تورم باید از برنامه‌های جدی مسئولان باشد، گفت: یکی از مشکلاتی که باعث گلایه مندی مردم شده است، تفاوت قیمت بین هر فروشگاه یا مغازه با واحد دیگر است، که لازم است مسئولان بر بازار نظارت و کنترل داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان امام جمعه موقت همدان، ظهر امروز در خطبه‌های نمار جمعه این شهر با بیان اینکه کنترل گرانی و تورم باید از برنامه‌های جدی مسئولان باشد، اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که باعث گلایه مندی مردم شده است، تفاوت قیمت بین هر فروشگاه یا مغازه با واحد دیگر است که لازم است مسئولان بر بازار نظارت و کنترل داشته باشند.

وی با تأکید بر اهمیت نظارت بر بازار، گفت: این انتظار به حقی است که مسئولان بر بازار نظارت مستمری داشته باشند و اجازه تخلف به کسی را ندهند.

حجت الاسلام فاضلیان با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، یادآور شد: فضاسازی شهری و روستایی و حتی مراکز مختلف و ادارات همه باید متناسب با جشن انقلاب باشد و کشور رنگ و بوی شادی به خود بگیرد. به طور مثال می‌توان هر خانه و هر فروشگاه یک پرچم مقدس جمهوری اسلامی را برافراشته کند، اقدامی که با انتشار آن پاسخی کوبنده به توهین‌کنندگان به این پرچم مقدس و انقلاب اسلامی خواهد بود.

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه در کنار فضا سازی باید شیرینی این ایام را مردم احساس کنند، خواستار گسترش خدمات عمومی شد و خاطرنشان کرد: نهادهای دولتی می‌توانند خدماتی از قبیل بخشش جرائم بانکی، تخفیف عوارض شهرداری، خدمات رایگان، پخت و توزیع نان رایگان را به مردم به مناسبت این ایام ارائه دهند.

وی با محکوم کردن توهین به قرآن کریم در برخی کشورهای اروپایی، اظهار داشت: قرآن کریم هم لفظش و هم معنایش از طرف خداست و بیش از ۲ میلیارد پیرو دارد، سؤال این جاست که چه طور غرب به خود اجازه می‌دهد به آن توهین کنند.

حجت الاسلام فاضلیان با بیان اینکه این اقدام موهن در ادامه نقشه‌های استکبار علیه انقلاب اسلامی است، گفت: غرب با حمایت از اغتشاشات، تحریم اقتصادی و انجام ترور نتوانست به اهداف شوم خود دست پیدا کند و لذا امروز به قرآن و مرجعیت اهانت می‌کند.

وی خواستار صرفه‌جویی در مصرف انرژی شد و خاطرنشان کرد: حتی اگر مشکلی نیز در این عرصه نداشته باشیم، رعایت مصرف صحیح آن از ضرورت‌هاست، چرا که دستور قرآن است و باید مانع اسراف شویم.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha