پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 1067663
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
«بررسی ابعاد شخصیتی مقام معظم رهبری»

حوزه/ در نشست بصیرتی «بررسی ابعاد شخصیتی مقام معظم رهبری» مدرسه علمیه کوثر علی‌آباد کتول بیان شد: انقلاب اسلامی با پشتوانه مردم و رعایت احکام اسلامی عهده‌دار زمینه‌سازی تمدن اسلامی و در نهایت ظهور حضرت بقیة‌الله است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، نشست بصیرتی با موضوع «بررسی ابعاد شخصیتی مقام معظم رهبری» در مدرسه علمیه کوثر علی‌آباد کتول برگزار شد.

در این نشست، خانم فاطمه نیل‌برگی با بیان این‌که هدف از حکومت اسلامی و انقلاب اسلامی زمینه سازی ظهور حضرت حجت(عج) است، بیان کرد: انقلاب اسلامی با پشتوانه مردم و رعایت احکام اسلامی عهده‌دار زمینه‌سازی تمدن اسلامی و در نهایت ظهور حضرت بقیة‌الله است.

وی با توجه به اینکه مسیر انقلاب اسلامی نیاز به یک رهبر مدیر و مدبر دارد، افزود: رهبر معظم انقلاب بر اساس اصول ثابتی که از فهم عمیق به قرآن گرفته شده، حرکت کرده‌اند و در تمام این سال‌ها ذره‌ای از مسیری که بر اساس اصول اندیشه‌های اسلامی است، منحرف نشدند.

نیل برگی خاطرنشان کرد: امام راحل و رهبر معظم انقلاب توانستند به خوبی جامعه اسلامی را در زمان غیبت امام عصر(عج) هدایت کنند و با نگاه مدیریتی وضعیت جامعه را در مسیر پیشرفت قرار دهند.

خانم نیل‌برگی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری ادامه داد: فتنه‌های روزافزون و استفاده ابزاری از هیجانات نوجوانان از جانب دشمنان، بیانگر پیشرفت انقلاب اسلامی است.

وی، رجوع به زندگینامه، تحصیلات، تألیفات و تدریس‌های مقام معظم رهبری را برای شناخت بُعد علمی ایشان تاثیرگذار دانست و برخی از آثار ایشان را معرفی کرد.

فعال فرهنگی ادامه داد: از جمله ویژگی‌های اخلاقی رهبر انقلاب، زهد و پارسایی، قانون‌مداری، روحیه توکل و توسل، محبت و خدمت به مردم، تواضع و فروتنی و سلوک عرفانی است.

نیل‌برگی در پایان مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) را بهترین گزینه برای رهبری انقلاب اسلامی معرفی کرد و افزود: به اذعان علما و بزرگان، بعد از امام خمینی(ره) تنها کسی است که می‌توان با اعتماد کامل مسئولیت سنگین رهبری نظام اسلامی را بر عهده ایشان گذاشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha