جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مسابقه کتابخوانی ریحانه

حوزه/ مسابقه کتابخوانی «ریحانه» با موضوع جایگاه بانوان در اسلام و با محوریت کتاب «بهار، نام دیگر باران» از روز میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها آغاز و تا ۱۲ بهمن ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به همت مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری فاطمی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مسابقه کتابخوانی «ریحانه» با موضوع جایگاه بانوان در اسلام برگزار می شود.

بر اساس این گزارش: این مسابقه با محوریت کتاب «بهار، نام دیگر باران» از روز میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها آغاز شده و تا ۱۲ بهمن ماه ادامه دارد.

علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند به نشانی https://eitaa.com/fatemi_book در پیام رسان ایتا و برای ورود به صفحه ثبت نام و سوالات مسابقه به نشانی b۲n.ir/b۹۰۲۰۵ مراجعه کنند.

همچنین برای تهیه کتاب «بهار، نام دیگر باران» افراد می‌توانند برای خرید اینترنتی از لینک b۲n.ir/a۰۰۱۳۶، خرید از کتابفروشی حرم مطهر (واقع در صحن صاحب الزمان عج)، دریافت فایل PDF کتاب در کانال پیامرسان ایتا و دریافت نسخه الکترونیک از نرم افزار کتابخوان طاقچه به نشانی b۲n.ir/u۷۳۹۰۷ اقدام کنند.

گفتنی است جوایز مسابقه ریحانه ۱۴ بسته متبرک فاطمی و سنگ نگین متبرک حرم حضرت معصومه سلام الله علیها است که به قید قرعه به افراد برگزیده اهدا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha