جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ دوره تربیت مدرس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه خوزستان، از برگزاری دوره تربیت مدرس بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه علمیه خوزستان خبر داد.

حجت الاسلام علی مرشدیان، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز از برگزاری دوره تربیت مدرس بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه علمیه خوزستان خبر داد و اظهار داشت: این دوره در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب جهت تربیت استاد تبیین بیانیه گام دوم به همت معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان خوزستان امروز سه شنبه در سالن اجتماعات دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه خوزستان گفت: این دوره یک روزه ویژه اساتید مدارس علمیه استان خوزستان بوده و در این دوره پنجاه و یک استاد تمام وقت و دارای حکم تدریس به نمایندگی از پنجاه و یک مدرسه علمیه استان شرکت نموده و این دوره را سپری کردند.

وی افزود: استاد این دوره حجت الاسلام و المسلمین سعید صلح میرزایی نویسنده کتاب جهاد تبیین بود که مسئول برگزاری این دوره از طرف آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور می‌باشد و بخاطر شرایط و اهمیت ویژه استان خوزستان شخصا منتخبین اساتید مدارس علمیه خوزستان را آموزش دادند.

حجت الاسلام مرشدیان خاطرنشان کرد: ضرورت هم‌افقی با ولیّ جامعه، چیستی و چرایی گام دوم، چگونگی بیانیه گام دوم، خوانش دقیق بیانیه گام دوم، جهاد تبیین عملیاتی و نکات اجرایی از سرفصل‌های این دوره بود.

وی در پایان گفت: در پایان این دوره، اساتید شرکت کننده به عنوان مدرس بیانیه گام دوم به مدارس علمیه استان خوزستان اعزام شده و این بیانیه را برای طلاب تدریس می‌کنند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha