سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تصاویر/ بازدید معاون اول رئیس جمهور از مناطق زلزله زده

حوزه / معاون اول رییس جمهور با حضور سرزده در مناطق زلزله زده خوی ضمن بازدید از روند امداد رسانی پای صحبت‌های مردم نشست و دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در حاشیه بازدید از وضعیت زلزله زدگان شهرستان خوی، اظهار داشت: کارهای خوبی از طرف نهادها، سازمان‌ها و مخصوصا سپاه و گروه‌های جهادی طلاب صورت‌گرفته که بخشی از مشکلات مناطق زلزله‌زده خوی را رفع کرده‌ است.

مخبر با انتقاد از روند توزیع چادر، یادآور شد: متاسفانه قسمتی از نارضایتی مردم از روند نامناسب توزیع چادر و امدادرسانی بود که اگر در اسرع وقت صورت می‌گرفت شاهد این نارضایتی‌ها نبودیم.

وی افزود: دولت مصمم به رفع مشکلات مناطق زلزله‌زده خوی است و با بسیج تمامی امکانات ان‌شاءالله شاهد بازسازی منازل مسکونی تخریب شده خواهیم بود.

معاون اول رئیس جمهور، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه حجم کمک‌ها و اقلام توزیع شده وسیع بوده، اما هنوز برخی از مردم موفق به دریافت این اقلام نشده‌اند که این مشکل باید به سرعت برطرف شود و نیازهای ضروری مردم نظیر اقلام غذایی، پتو و لوازم گرمایشی و بخصوص چادر در اسرع وقت تأمین شود.

گلایه معاون اول رئیس جمهور از برخی کمبودها در مناطق زلزله زده + فیلم

مخبر، با تأکید بر ضرورت همدلی، تعامل و همکاری میان دولت و سایر نهادهای امدادرسان، غیردولتی و نظامی در عرصه امدادرسانی به زلزله زدگان، گفت: امروز باید همه با هم با همدلی و مشارکت، مشکلات مردم خوی را برطرف کنیم.

وی با قدردانی از نجابت، بصیرت و هوشمندی مردم زلزله‌زده شهر خوی، یادآور شد: مردم خوی با وجود آنکه در رنج و زحمت و سختی بودند، بسیار هوشمندانه و نجیبانه عمل کردند که جای قدردانی دارد.

معاون اول رییس جمهور از اهتمام ویژه دولت برای کمک به مردم شهر خوی و جبران آسیب‌های وارده به آنان خبر داد و اظهار کرد: دولت برنامه‌ریزی لازم برای جبران خسارات از روش‌های مختلف نظیر کمک‌های بلاعوض، اعطای تسهیلات ارزان قیمت و کمک به بازسازی منازل مسکونی را دستور کار خود قرار خواهد داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha