جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تجدید بیعت با شهدا

حوزه/ امام جمعه دیّر گفت: شهدای انقلاب در آن دوران خفقان و سیاه رژیم پهلوی شجاعانه برای استقلال و آزادی این ملت به میدان آمدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیّر در آیین عطر افشانی قبور مطهر شهدای شهرستان دیّر با گرامیداشت یاد شهیدان به ویژه شهیده سمنبر عالی پور و شهید احمد حیدری دو شهید انقلاب اسلامی شهرستان دیّر، اظهار داشت: شهدای انقلاب در آن دوران خفقان و سیاه رژیم پهلوی شجاعانه برای استقلال و آزادی این ملت به میدان آمدند.

امام جمعه دیّر تأکید کرد: باید همواره پاسدار آرمان شهدا و امام و رهبری باشیم و در این مسیر حرکت کنیم.

فرماندار شهرستان دیّر هم در این مراسم اظهار کرد: انقلاب اسلامی مولود عاشورا است و امام(ره) ریشه ظلم در ایران را از صفحه تاریخ پاک کرد و همه چیز حتی امنیت کشور را به مردم سپرد.

یونس باربرز افزود: اولین چیزی که امام(ره) به ما داد، خودباوری و ایثار و روحیه شهادت بود که این روحیه باعث شد مردم دیّر قبل از انقلاب به میدان آمدند و دو شهید و بیش از ۱۰ جانباز تقدیم انقلاب کردند.

وی با بیان اینکه شهدا بر ما حق دارند، ادامه داد: ارزش ما به قیمت اتصال به شهدا و ولایت است.

باربرز گفت: امروز عناوین کسب شده ما مدیون شهدا است و باید با تک تک سلول های بدن برای خدمت به مردم تلاش کنیم و رضایت مندی مردم همان رضایت شهدا است.

وی افزود: برای رفع مشکلات مردم و خدمت به آنها تلاش کنیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیّر هم گفت: امروز مسئولین در آغاز برنامه های دهه فجر با آرمان هایی که شهدا به آن ملتزم بودند دوباره تجدید بیعت می کنند.

حجت الاسلام محمد بحرانی افزود: آرمان شهیدان عدالت، دوری از خودخواهی، رضایت خدا و اخلاص بود و ما باید با این اعتقادات شهدا پیمان ببندیم.

وی بیان کرد: بیشترین توصیه شهدا نسبت به امام(ره) و رهبری است و امروز ما با امام و رهبری پیمان می بندیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیّر تاکید کرد: شهدا الگوی عملی و واقعی برای فرزندان و نسل جوان ما هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha