جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌ شرقی با صدور پیامی مشترک، درگذشت مرحوم حاج یعقوب اسداله وشعالی پدر شهیدان والامقام یوسف و ایوب اسداله وشعالی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و عابدین خرم استاندار آذربایجان‌ شرقی با صدور پیامی مشترک، درگذشت مرحوم حاج یعقوب اسداله وشعالی پدر شهیدان والامقام یوسف و ایوب اسداله وشعالی را تسلیت گفتند.

متن پیام بشرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

کلمات عاجز از ایمان و ایثار انسان های بزرگ و وارسته ای است که فرزندان خود را با تربیتی عاشورایی به جبهه های عشق و جهاد اعزام کردند ، در این میان سوره صبر و ایثار پدران آن دلاورمردان شهید که در راه والای آرمان های انقلاب و نظام اسلامی ثابت قدم بودند بر تارک تاریخ پر افتخار این خاک پاک خواهد درخشید.

خبر درگذشت مرحوم حاج یعقوب اسداله وشعالی پدر شهیدان والامقام یوسف و ایوب اسداله وشعالی موجب غم و اندوه فراوان گردید.

اینجانبان با ادای احترام به مقام صبر و ایمان این پدر والامقام، فقدان آن مرحوم را به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، خانواده محترم اسداله وشعالی و همه بازماندگان خصوصاً اهالی شهید پرور خطه آذربایجان تسلیت عرض نموده و برای روح آن عزیز سفر کرده رحمت واسعه الهی و حشر با ائمه معصومین از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.


سید محمدعلی آل هاشم عابدین خرّم
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha