جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: امروز هر حرکتی در راستای مقابله با دشمن یک نوع جهاد تبیین است و باید دستاوردهای انقلاب را برای نوجوانان و جوانان بازگو کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر امروز در مراسم آغاز دهه فجر در جوار مزار مطهر حجت الاسلام والمسلمین شهید شیخ ابوتراب عاشوری پرچمدار انقلاب اسلامی در استان بوشهر، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با اتکای به خدا و رهبری یک انسان الهی و همراهی مردم مخلص رقم خورد و امروز دستاوردهای مهم آن را در گوشه به گوشه این کشور می بینیم.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه ملت ایران برای تحقق انقلاب رنج ها و شکنجه ها را تحمل کردند تا این انقلاب به پیروزی رسید گفت: این پیروزی یک حرکت ارزشمند و بزرگی بود و شعار «استقلال آزادی جمهوری اسلامی» را محقق کرد.

وی با بیان اینکه در شهر چغادک کارهای خوبی صورت گرفته است، ادامه داد: در این روزهای دهه فجر هر مسجد یا هر هیئت می تواند یک کار خوب و ارزشمند را در راستای دهه فجر انجام دهد، هر کدام از این کارها خود یک جهاد تبیین است.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه هر حرکتی که امروز برای روشنگری انجام می شود خود جهاد تبیین است گفت: برگزاری همین مراسمات جهاد تبیین است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به هجمه دشمن و اقداماتی از این دست برای ناامید کردن مردم نسبت به انقلاب اسلامی گفت: امروز هر حرکتی در راستای مقابله با دشمن باشد یک نوع جهاد تبیین است؛ باید دستاوردهای انقلاب را برای نوجوانان و جوانان بازگو کنیم. نسل امروز فضای دیروز را درک نکرده و لازم است ما دستاوردها را تبیین کنیم.

حجت الاسلام خدری گفت: ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف قوی است، ولی دشمن ضعیف ما سعی می‌کند با استفاده از سلطه رسانه‌ای خود، این کشور و فرهنگ آن و پیشرفت‌ها را ضعیف جلوه دهد.

در این آیین امام جمعه بخش چغادک به همراه دیگر مسئولان بخش امروز در آغازین روز دهه مبارک فجر با حضور بر سر مزار حجت الاسلام والمسلمین شهید شیخ ابوتراب عاشوری پرچمدار انقلاب اسلامی در استان، با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حمید حاجیان IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    0 0
    با سلام به مسولین محترم شهر چغادک با توجه به اینکه هیت دولت بهمن ماه به استان بوشهر ممی اید عنایتی نمسبت به اجرایی شدن فاضلاب چغادک داشته باشید برادر کوچک شها حمید حاجیان