جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه بندرریگ

حوزه/ امام جمعه بندر ریگ با بیان اینکه ارزش‌های انقلاب باید برای نسل جدید جامعه تبیین شود، گفت: لازم است تا در تبیین واقعیت‌ها و ذکر و یادآوری ایام الله، برپایی جشن‌های با کیفیت و جلسات بصیرتی، جوانان را با ارزش‌های اسلامی آشنا کرد.

حجت الاسلام سید عنایت هاشمی منش امام جمعه بندر ریگ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، با تبریک آغاز دهه فجر، اظهار داشت: دهه فجر، دهه تعظیم شعائر الهی و ذکر و یادآوری ایام الله و شکر به درگاه پروردگار و درس و عبرت از گذشته است.

امام جمعه بندر ریگ با اشاره به نقش مهم دانش آموزان و جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: دانش آموزان با تبدیل مدارس به سنگر مبارزه با رژیم طاغوت، در پیروزی انقلاب نقش مهمی ایفا کردند، که اوج این نقش آفرینی در۱۳ آبان بود.

وی افزود: بعد از انقلاب اسلامی و در جنگ تحمیلی بازهم دانش آموزان پرچم‌دار جبهه‌ها بودند و بعد از جنگ هم در عرصه علم و فناوری نقش آفرینی کردند و در اغتشاشات اخیر که دشمن فکر می‌کرد جوانان ما از گذشته بی اطلاع و از آینده انقلاب ناامید هستند، این دانش آموزان و جوانان بودند که مشت محکمی به دهان استکبار زدند و نشان دادند که بصیر، آگاه و پشت ولایت فقیه هستند.

حجت الاسلام هاشمی منش به برنامه دشمن در تحریف و کتمان حقایق انقلاب اشاره کرد و گفت: باید در تبیین واقعیت‌ها و ذکر و یادآوری ایام الله، برپایی جشن‌های باکیفیت و جلسات بصیرتی، جوانان را با ارزش‌های اسلامی آشنا کرد.

وی با بیان اینکه در طول این سال‌ها در مسیر انقلاب موانع و مشکلات بسیاری به وجود آمد، گفت: ما اعتقاد داریم صاحب این انقلاب حضرت مهدی(عج) است و شاهدیم که انقلاب مسیر پیش روی خود را با سرعت، دقت و عزت به پیش می‌رود و انقلاب اسلامی متصل به حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha