چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نواختن زنگ انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد

حوزه/ نماینده ولی فقیه کهگیلویه و بویراحمد در آیین میثاق با شهدا و نواختن زنگ انقلاب گفت: آرمان های مهم بشری  مثل آزادی، عدالت و انسانیت همه در انقلاب و نظام جمهوری اسلامی نهفته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام و سیدنصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در آیین تجدید میثاق با شهدا و نواختن زنگ انقلاب که به مناسبت ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) به میهن اسلامی در گلزار شهدای یاسوج و با حضور دانش آموزان، مدیران و آحاد مردم برگزار شد، اظهار داشت: حکومت پهلوی، تحقیری بود که بر ملت نجیب و با اصالت و دارای فرهنگ غنی کشورمان تحمیل شد و انقلاب اسلامی به این وابستگی به بیگانگان و تحقیر پایان داد.

وی افزود: مردم ما که از تاریکی ها و ظلمت و بی عدالتی خسته شده بودند به دنبال نور، عدالت، آزادی، انسانیت و معنویت می گشتند که آن را یافتند و انقلاب اسلامی را رقم زدند.

حسینی تصریح کرد: نور انقلاب بر همه جا تابید و مستضعفان عالم را بیدار کرد، چرا که اهداف و قوانین این انقلاب، همه در مسیر اهداف الهی بود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: ارزش ها و آرمان های امام(ره)، همان ارزش های الهی و انسانی است چرا که آرمان های مهم بشری مثل آزادی، عدالت و انسانیت همه در انقلاب و نظام جمهوری اسلامی نهفته است.

وی ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب یک رهبر ولایی است و ویژگی هایی برجسته ای نظیر دانایی، تقوایی و عدالت خواه که دارند مربوط به رهبران الهی است

حسینی گفت: انقلاب اسلامی با همه دستاوردهایی که داشت و به دنبال عدالت خواهی و دفاع مظلومان بود اما در عرصه های مختلف تاریخی دشمن هایی علیه این مسیر حق طلبی وجود داشت و دارد که با حضور موثر مردم، این دشمنی ها ناکام ماند.

دهه فجر فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب است

حسنعلی عزت خواه، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این مراسم گفت: دهه فجر یادآور روزهای خاطره انگیز و شیرین انقلاب اسلامی است که با ورود امام امت استقلال و آزادی را برای ملت به ارمغان آورد.

وی افزود: دهه فجر فرصتی است تا در راستای جهاد تبیین؛ دستاوردهای انقلاب اسلامی را پس از سال‌ها ایستادگی در برابر نظام استکباری برای دانش آموزان بازگو کنیم.

عزت خواه با بیان اینکه بازگشت حضرت امام خمینی (ره) در آغازین روز دهه فجر به خاک ایران اسلامی، روند حرکت انقلاب را به سمت پیروزی سرعت بخشید و دل و جان انقلابیون و ملت ایران را برای غلبه بر طاغوت سرشار از امید ساخت، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با رهبری حکیمانه امام راحل، جانفشانی شهیدان والامقام و مشارکت مردم در ۲۲ بهمن ماه به پیروزی رسید.

در این مراسم باشکوه سرود، دکلمه و برنامه های متنوع فرهنگی اجرا شد.

پایان خبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha