پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام برزگر/ هرمزگان

حوزه/ عضو قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: با روی کار آمدن نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام امکانات با افتخار برای مردم هزینه می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد برزگرپور عضو قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، امروز چهارشنبه ۱۲بهمن ماه در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه علمیه النبی (ص) بندرعباس برگزار شد، ضمن تبریک ولادت با سعادت امام جواد (ع) و آغاز ۴۴سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این روزها ضد انقلاب حرف های از خدمات دوره پهلوی به میان می آورد که باید نخبگان، فرهیختگان و مسئولان در جهت اطلاع رسانی خدمات انبوه نظام جمهوری اسلامی قدم بردارند.

وی افزود: در تمامی زمینه از حوزه راه، برق و آب گرفته شده تا درآمد مردم و دسترسی اقلام غذایی و پوشاک و تا امنیت، انقلاب اسلامی برای مردم آسایش و آرامش به ارمغان آورد است.

عضو قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان یادآور شد: امروز ضد انقلاب در بستر های متفاوت از رسانه و فضای مجازی تلاش می کند که تمامی دستاوردهای انقلاب اسلامی را بی ارزش جلوه دهد.

به گفته حجت‌الاسلام برزگر حضرت امام (ره) ۱۵سال فریاد، تبلیغ و هدایت کرد تا انقلاب به پیروزی برسد.

وی اظهار کرد: امروز افتخار نیروی های مسلح خدمتگزاری به مردم است و در تمام حوادث دوش تا دوش مردم حاضر می شود و خدمات به مردم ارائه می دهد.

عضو قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با اشاره به شرایط سخت زندگی در دوران حکومت پهلوی، یادآور شد: قبل از انقلاب ارزشی برای بانوان ما نبود و بیشترین بی حرمتی به مردم صورت می گرفت.

وی ادامه داد: در کشورهای غربی و لیبرال سرمایه ها برای سرمایه داران هزینه می شود، ولی در نظام مقدس اسلامی سرمایه ها برای فقیران، مستضعفین و محرومین هزینه می شود.

به گفته حجت‌الاسلام برزگر پور خواسته های امامین انقلاب توجه به مستضعفین است.

وی با توصیه طلاب به جهاد تبیین، خاطرنشان کرد: در تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی کوتاهی نکنید و با روشنگری حقایق به دشمن اجازه انحراف ذهن جوانان را ندهید.

عضو قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: حجاب یک دستور دینی و واجب الهی است و این امر قابل تردید نیست و برای ماندگاری دستورات الهی و پرچم اسلام ما شهدای زیادی تقدیم کرده ایم.

حجت‌الاسلام برزگر پور تصریح کرد: در آغاز ۴۴سالگی انقلاب با معرفی خدمات نظام اسلامی نقشه های دشمن را بر باد دهیم تا انقلاب به مسیر واقعی خود ادامه دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha