پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
البرز

حوزه/ مراسم افتتاحیه نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب با حضور نماینده رهبر معظم انقلاب در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی امروز همزمان با اولین روز دهه فجر در مدرسه فاطمه الزهرا(س) کرج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرج، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی، امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب با اشاره به همزمان شدن ایام دهه فجر و روز میلاد حضرت جواد الائمه(ع) اظهار داشت: دهه فجر امسال به دلیل همزمان شدن با ایام میلاد حضرت علی(ع) و روزهای اعتکاف، ایام پر خیر و برکتی است و دانش‌آموزان با بصیرت، نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب را در سراسر کشور برگزار کردند.

وی افزود: امیدواریم توفیق ادامه راه این بزرگان را داشته باشیم و این راه پر افتخار در متن ملت ایران ادامه پیدا کرده و خوشحالیم که رهبری حکیم امروز راه امام راحل را ادامه می‌دهند و پرچمدار افتخار و عزت ملت ایران هستند.

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری با اشاره به شرایط ویژه برگزاری مراسمات دهه فجر امسال، تصریح کرد: امسال همه مردم ایران از هر قشری بیشتر از گذشته قدر انقلاب اسلامی را می‌دانیم، چرا که در حوادث اخیر تمام آدم‌های کثیف و کسانی که مرکز توزیع و انتشار اخلاق و رفتار کثیف بودند، اعم از آمریکا، رژیم صهیونیستی و ایادی آنها در منطقه همه دست به دست هم دادند و علیه انقلاب اسلامی هر آنچه را که داشتند به کار گرفتند و به میدان آوردند، اما در نهایت شکست خوردند.

وی یادآور شد: دشمنان سعی داشتند تا مسیر عزتی را که شهدا و حضرت امام(ره) برای ما باز کردند، بر روی ملت ایران ببندند که در این کار موفق نشدند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی، با بیان اینکه کشتی طراحی‌های دشمن در ساحل ایران به گِل نشست، گفت: پیام بسیار واضحی که از حوادث امسال گرفتیم این بود که سرمایه‌های بزرگی چون استقلال، آزادی و امنیت داریم که برای ما بسیار ارزشمند است و باید قدر رهبر و شهدای عزیزمان را بیش از گذشته بدانیم.

وی اظهار امیدواری کرد که مدرسه انقلاب امسال، مدرسه قدر شناسی از لطف خداوند برای این پیروزی مجدد باشد و دانش‌آموزان را برای ادامه راه انقلاب جدی‌تر و مصمم‌تر از گذشته نماید.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری با بیان اینکه ویژگی کار دانش‌آموزان در این نمایشگاه بُعد تعاملی آن بود، خاطرنشان کرد: از تمام تلاش‌های مربیان و دانش‌آموزان این مدرسه در برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب تشکر و قدردانی می‌کنم.

در حاشیه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری از نمایشگاهی که به همت دانش‌آموزان مدرسه حضرت فاطمه الزهرا (س) کرج برپا شده بود بازدید کرد.

 نمایشگاه‌ مدرسه انقلاب در البرز با حضور رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه افتتاح شد +تصاویر

 نمایشگاه‌ مدرسه انقلاب در البرز با حضور رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه افتتاح شد +تصاویر

 نمایشگاه‌ مدرسه انقلاب در البرز با حضور رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه افتتاح شد +تصاویر

 نمایشگاه‌ مدرسه انقلاب در البرز با حضور رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه افتتاح شد +تصاویر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha