شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بی

حوزه/ نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در مساجد، حسینیه‌ها و مکان‌های مذهبی باید یک اتاق "آی تی" برای تولید محتوا وجود داشته باشد، گفت: روحانیون و ائمه جماعت بین نماز مغرب و عشا می‌توانند به مدت پنج دقیقه به مباحث فضای مجازی بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک کاشانی امروز در مراسم یادواره ۲۸ شهید دوران انقلاب اسلامی کاشان در گلزار شهدای دارالسلام گلابچی این شهر، ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: شهدا در راه جواد الائمه(ع) گام برداشتند و به ما یاد دادند ضمن اینکه باید با باطل مبارزه کرد، هیچ گاه نباید از دشمن ترسید.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه استکبار جهانی در مسیر نابودی خودش قدم بر می‌دارد، افزود: سیاسیون گروه باطل خوب تشخیص دادند که علیرغم ۴۴ سال تحریم، توطئه و نقشه‌های شوم علیه ایران اسلامی، کشورمان همچنان در حال پیشرفت در عرصه‌های مختلف می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سالک کاشانی، با تشریح اوضاع و احوال بهمن ۵۷، یادآور شد: به دلیل پرشدن زندان‌های ساواک از زنان و مردان انقلابی به ویژه روحانیون و پیشکسوتان انقلاب، اوضاع و احوال بهمن ۵۷ کشور دگرگون بود.

وی، امام خمینی(ره) را به عنوان ذخیره الهی، عامل ساقط نمودن رژیم منحوس پهلوی دانست و گفت: خداوند حضرت امام(ره) را برای هدایت ملت ایران و ملت‌های آزاده جهان و برای چیدن ظلم و ستم در عالم برگزید.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، به خطر نفوذ قدرت نرم دشمن در کشورمان اشاره کرد و یادآور شد: متاسفانه امروز دشمن با ابزار تکنولوژی روز و فضای مجازی در حال گرفتن قدرت تفکر از نسل جوان ما است.

وی، بر لزوم تبعیت عملی از بیانیه گام دوم و تسلط بر فضای مجازی تأکید کرد و گفت: با عملی کردن جهاد تبیین و تسلط بر فضای مجازی برای مبارزه با قدرت رسانه‌ای دشمن از طریق تولید محتوای فرهنگی، دینی و قرآنی به زبان‌های مختلف جهان، باید قدرت رشد تفکر را از دشمن بگیریم.

حجت الاسلام والمسلمین سالک کاشانی، با بیان اینکه در مساجد، حسینیه‌ها و مکان‌های مذهبی باید یک اتاق "آی تی" برای تولید محتوا وجود داشته باشد، اظهار کرد: روحانیون و ائمه جماعت بین نماز مغرب و عشا می‌توانند به مدت پنج دقیقه به مباحث فضای مجازی بپردازند.

وی، با بیان اینکه در مقابل رسانه‌های معاند نباید سکوت کرد، گفت: مسئولان در مقابل آثار وضعی حرکت استکباری از جمله کشف حجاب، علاوه بر برخورد منطقی، استدلالی و محبت نسبت به فریب خوردگان، باید برخورد قاطع نیز داشته باشند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: آن چیزی که قدرت اسلام را در آندلس به خاک نشاند دو چیز بود، اول قرار دادن دختران کشف حجاب شده در مساجد مقابل جوانان شیعه و دوم شراب.

وی، با بیان اینکه دشمن در جنگ شناختی ذهن جوانان را مورد هدف قرار داده است، افزود: وقتی ذهن جوانان در اختیار دشمنان قرار بگیرد، هرچه که آنها اراده کنند خواهند توانست بر ذهن این جوانان احاطه پیدا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سالک کاشانی، به نقش کاشان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: کاشان در دوران انقلاب با تقدیم ۲۸ شهید و اصفهان با تقدیم ۲۰۰ شهید نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشته‌اند.

وی، با بیان اینکه شهر مذهبی کاشان در دوران دفاع مقدس بالغ بر ۱۸۰۰ شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است، یادآور شد: آمار بالای شهدای کاشان، برای من و شما مسئولیت آور است و نمی‌توانیم در دفاع از دین خدا ساکت باشیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha