شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تبریز

حجت الاسلام والمسلمین مسعود عالی گفت: محدوده کار یک روحانی چهار دیواری مسجد نیست و باید مشکلات محلات توسط روحانیون شناسایی و با کمک خیران آنها را حل کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین مسعود عالی امروز در نشست هم افزایی تقویت گفتمان انقلاب اسلامی ائمه جماعات تبریز که در اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برگزار شد، با اشاره به ضرورت توجه به جهاد تبیین اظهار کرد: جهاد تبیین نیاز اصلی امروز کشور است و باید روحانیون جهاد تبیین را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند که اگر امری مهم‌تر از جهاد تبیین وجود داشت، رهبر معظم انقلاب آن را مورد تاکید قرار می‌دادند.

وی با اشاره به محورهای جهاد تبیین افزود: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب یکی از محورهای اصلی جهاد تبیین است، باید در جهاد تبیین دستاوردهای ۴۰ ساله نظام اعلام شود چراکه دشمن به دنبال ناامید کردن مردم از انقلاب اسلامی ایران است و باید روحانیون در این خصوص هوشیار باشند.

عالی با تاکید بر اینکه در خصوص جهاد تبیین همچنان محورهای مدنظر مقام معظم رهبری محقق نشده و جا برای کار بسیار است، افزود: یکی از محورهای مهم جهاد تبیین این است که فساد و ناکارآمدی دوران پهلوی روشنگری شود.

به گفته وی سخنرانی برای جهاد تبیین کافی نیست و باید در جهاد خدمت گزاری روحانیون به مشکلات محلات ورود کرده و آنها را حل کنند.

وی افزود: محدوده کار یک روحانی چهار دیواری مسجد نیست و باید مشکلات محلات توسط روحانیون شناسایی و با کمک خیران آنها را حل کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha