پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سیدنصیر حسینی امام جمعه یاسوج

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: امروز بر همه مسئولان لازم است تا با تداوم راه و آرمان‌های مقدس امام(ره) و شهدا، خدمت بی شائبه به مردم به عنوان ولی نعمتان واقعی انقلاب را سرلوحه گفتار و رفتار خود قرار دهند و در این مسیر نصایح و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب را نصب العین خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، عصر امروز مراسم گرامیداشت ولادت حضرت امیرالمومنین (ع) و روز مرد و تجلیل از پدران آسمانی همزمان با طلیعه فجر انقلاب اسلامی، با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: ایثار، فداکاری، شجاعت، امانت‌داری و عدالت‌طلبی از ویژگی های بارز حضرت امیرالمومنین(ع) است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، عدالت‌طلبی را از دیگر ویژگی‌های بارز حضرت علی(ع) عنوان کرد و گفت: انسان باید دنبال ترویج عدل در جامعه و رفتار عادلانه و قضاوت شایسته باشد.

وی به جایگاه و مقام والای امیرالمومنین(ع) و نقش پدر در خانواده اشاره کرد و یادآور شد: حق پدر، خدمت است و باید تلاش شود تا احترام به پدر را در جامعه نهادینه کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد، در ادامه به ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: دهه فجر، یادآور یاد و خاطره رهبر اندیشمندی است که بذر امید و بیداری را در دل آزادگان و قدرت اراده و همت مردم ایران را در جهان بارور کرد و به ملت ایران عزت داد.

امام جمعه شهر یاسوج افزود: امروز بر همه مسئولان لازم است تا با تداوم راه و آرمان‌های مقدس امام(ره) و شهدا، خدمت بی شائبه به مردم به عنوان ولی نعمتان واقعی انقلاب را سرلوحه گفتار و رفتار خود قرار دهند و در این مسیر نصایح و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب را نصب العین خود قرار دهند.

ایمان و وحدت بین مردم و مسئولان رمز پیروزی در برابر دشمنان است

حسنعلی عزت خواه مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم با تبریک آغاز دهه فجر و ولادت امیرالمومنین(ع)، اظهار داشت: شجاعت و عدالت‌طلبی مولای متقیان، زبانزد خاص و عام بود.

عزت خواه، بر ضرورت الگوگیری جوانان از سبک زندگی امیرالمومنین(ع) تأکید کرد و گفت: امید می‌رود همه ما ویژگی‌های شخصیتی بزرگان دینی را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم و قدردان تمام پدران عزیزی باشیم که برای زندگی ما تلاش‌ها و سختی‌های زیادی کشیدند.

وی افزود: ترویج سبک زندگی علوی و فاطمی و تمسک مردم به این شیوه، نقش بسیار مهمی در کاهش تنش‌ها و مشکلات اقتصادی در خانواده و جامعه خواهد داشت.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد، با تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: دشمنان همچون چهار دهه گذشته از همه توان و ظرفیت با ابزار ظالمانه‌ای چون تحریم، جنگ اقتصادی و جنگ روانی به دنبال دستیابی به اهداف استعماری خود هستند، که رمز پیروزی در این برهه از زمان ایمان و وحدت بین مردم و مسئولان است.

وی ایام الله دهه فجر را تجلی شکوه و عظمت ملت ایران در جهان دانست و گفت: آیین‌های گرامیداشت سالگرد پیرورزی انقلاب اسلامی در بیش از ۳ هزار مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد با شور و شوق دانش آموزان برگزار خواهد شد.

نگذاریم مشکلات و نارسایی ها مردم را نا امید کنند

شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه با تبریک دهه فجر، اظهار داشت: وحدت، انسجام و همبستگی مردم ایران نقش مهمی در پیروزی و شکل گیری انقلاب اسلامی داشت.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی را مستلزم وحدت مردم و مسئولان دانست و گفت: باید از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها برای خدمت شایسته به مردم به خوبی استفاده کرد و اجازه ندهیم مشکلات و نارسایی‌ها مردم را نا امید کند.

وی گفت: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در محرومیت زدایی از استان و به صدا درآمدن چرخ‌های تولید، تلاش‌های زیادی داشته که نمونه بارز آن کارخانه قند یاسوج است.

تجلیل از پدران شهدا در آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد

محمد شریف مجیدیان رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران ـموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد، در ادامه این نشست اظهار داشت: به مناسبت ولادت با سعادت امام علی(ع) و گرامیداشت روز پدر از ۷ نفر از پدران شهید دعوت کردیم تا توسط فرزندان شهید از آنان تجلیلی داشته باشیم.

مولودی خوانی توسط یکی از مداحان اهل بیت (ع)، اجرای سرود محلی توسط دانش آموزان دبیرستان نخبگان عشایر و پخش کلیپ از دیگر برنامه‌های این آیین بود.

در پایان این مراسم از پدران شهید، فرزندان شهدا و ۱۲ نفر از کسانی که نامشان مزین به نام مولا علی (ع) بود با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha