شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه یزد

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: شیوه و نگاه امام خمینی(ره) همانند ائمه اطهار(ع)، مقابله و ریشه کنی کامل طاغوت بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار روحانیون استان یزد به مناسبت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: ریشه ایام الله به انگیزه و مرام الهی باز می گردد و ایام دهه فجر نیز از ایام الله است و باید آن را گرامی بداریم و علت آن نیز این است که این ایام، روز سقوط طاغوت و روز به ثمر رسیدن تلاش های ملت است.

وی عنوان کرد: این ایام، یادآور پیروزی ملت ایران در برابر دشمن و خنثی کردن تمام توطئه‌های او در برابر انقلاب است.

امام جمعه یزد تصریح کرد: امام خمینی(ره) با مقاومت و ایستادگی خود، تمام حلقه سخت اتحاد دشمنان علیه ملت ایران را در هم شکست.

آیت الله ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه سخنان و رهنمودهای امام و رهبری باید توسط جوانان بازخوانی شود، افزود: ایده امام، ریشه کنی طاغوت و حاکمیت الله بود.

امام جمعه یزد در بخش دیگری ازسخنان خود با اشاره به شیوه هایی که ائمه و بزرگان دین برای مبارزه انتخاب کردند، افزود: شیوه و نگاه امام خمینی(ره) نیز همانند ائمه اطهار(ع)، مقابله و ریشه کنی کامل طاغوت بود.

وی با بیان اینکه امام در همه دوران های زندگی، خدا را مدنظر داشت، اظهار داشت: امام راحل از هیچکس جز خدا نمی ترسید و به واسطه توکل و توسلی و همتی که داشت، در اموری که قدم بر می داشت، موفق بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد تاکید کرد: دشمن در هر دوره ای شخصی یا اشخاصی را به میدان آورد تا علیه نظام اسلامی سخن بگویند و فعایت داشته باشند اما همواره توطئه ها خنثی شد.

وی تأکید کرد: امام پای حرف خود ایستاد و به رغم همه پیغام هایی که از کشورهای اروپایی می رسید، بر رفتن شاه و ریشه کنی طاغوت و حاکمیت الله پافشاری کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این مراسم با اشاره به اینکه این دیدار به معنای تجدید بیعت با امام و رهبری است، اظهار داشت: امیدواریم در دهه چهارم انقلاب بتوانیم بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری را با جدیت پیگیری کنیم و هر کدام از مساجد، مأمنی برای مردم باشد.

حجت الاسلام علیرضا نجیمی، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و افزود: خدا را شاکریم که مدال افتخار شاگردی امام صادق(ع) را به همه طلاب و روحانیون اعطا کرده است.

وی با بیان اینکه دشمن امروز هر چه داشته در دایره ریخته تا بین روحانیت و مردم فاصله ایجاد کند، عنوان کرد: چهار دهه از پیروزی انقلاب گذشته و دشمن با انواع و اقسام حیله ها و نیرنگ ها در این راستا قدم برداشته و ما نیز باید مهندسی معکوس کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد یادآور شد: امیدواریم در آغاز چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب که بوی ظهور به مشام می‌رسد، بتوانیم پیوند دوباره بین مردم و روحانیت ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه باید به عنوان امام جماعت و امام محله بتوانیم تکیه گاه مردم و مدافع حقوق آنها باشیم، تصریح کرد: بر خلاف آنچه که در فضای مجازی مشاهده می شود، مردم همچنان به روحانیت ارادت دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha