جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری - عضو مجلس خبرگان رهبری

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن بسیار با اهمیّت است و همیشه تیر خلاص را بر پیکر توطئه های دشمن زده است، لذا امسال با توجه به اغتشاشات اخیر پرشورتر از هر سال برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، جلسه تبیینی نیروهای یگان ویژه استان خوزستان به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، مسئول عقیدتی سیاسی و فرماندهی یگان ویژه استان، پرسنل و سربازان این یگان در مسجد پادگان شهید درویش اهواز برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حیدری با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر بیان کرد: بزرگ‌ترین نعمتی که خداوند به ملت ایران داد، انقلاب اسلامی بود چراکه پس از گذشت ۴۴ سال از آن امروز شاهد پیشرفت های شگرف ملت در تمامی عرصه ها هستیم.

وی افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن بسیار با اهمیت است و همیشه تیر خلاص را بر پیکر توطئه های دشمن زده است، لذا امسال با توجه به اغتشاشات اخیر پرشورتر از هر سال برگزار می شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقش پر رنگ نیروهای یگان ویژه در خنثی سازی اغتشاشات اخیر، گفت: دشمن تمام سعی خود را کرد که نیروهای انتظامی و امنیتی را در مقابل جوانان نشان دهد، اما شما با سپر کردن سینه خود و صبر و خویشتنداری، این توطئه را خنثی کردید و دست به اسلحه نبردید.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری گفت: دشمن با سرمایه‌گذاری‌های سنگین برای ایجاد این جنگ ترکیبی، تمام تلاش خود را کرد اما ملت ایران با حضور در صحنه و قرار گیری در جبهه حق، توطئه آنها را منحل کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha