پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ششمین نشست مدیر جوان

حوزه/ دفاع مقدس بهترین الگو برای بقیه عرصه ها است به دلیل اینکه در دوره دفاع مقدس انسجام ملی ، تبعیت از رهبری و... را در حد عالی داشتیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه ، سردار حسین دقیقی مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در ششمین نشست تخصصی «مدیرجوان، امید انقلاب »که توسط دفتر امور نخبگان حوزه علمیه و شاخه استعداد های مدیریتی طرح جامع شهید بیاضی زاده در سالن سلمان فارسی مدرسه علمیه امام کاظم قم برگزار شد بیان داشت: در هر جامعه ای نخبگان نقش کلیدی و آگاه سازی دارند، زیرا نخبگان با فهم درست مسائل سعی می کنند مشکلات را از جلوی پای مردم بردارند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس قله افتخارات ایران است ، گفت: دفاع مقدس قله افتخارات ایران است به دلیل اینکه در طول تاریخ چند هزار ساله ایران هیچ وقت هجمه ای که اینگونه چهارده کشور به طور مستقیم و چهل و چهار کشور از دشمن ایران پشتیبانی کنند وجود نداشته است .

سردار دقیقی دفاع مقدس را الگوی خوبی برای بقیه عرصه دانست و افزود: دفاع مقدس بهترین الگو برای بقیه عرصه ها است به دلیل اینکه در دوره دفاع مقدس انسجام ملی، تبعیت از رهبری ، حضور و مشارکت مردم، فداکاری و شجاعت را در حد عالی داشتیم و این الگو قابل پیاده کردن در بقیه عرصه ها است ، بخصوص در عرصه فرهنگی که باید تجربیات دفاع مقدس را به کار بگیریم. رفتار مردمی و رفتار فرهنگی باعث انجام فتوحاتی شد که امنیت پایدار نتیجه آن بود .

وی در پایان بیان داشت: ضد انقلاب و گروه های معاند در بستر جامعه حرکت می کنند. همانطوری که دشمن برای جذب مردم به همراه کردن مردم تلاش می کند نیروهای انقلابی هم باید برای جذب و همراهی مردم، خدمت و برای آگاه کردن آنها تلاش کنند . هزاران رسانه دارند شبانه روز علیه ما کار می کنند و بزرگترین جنگ رسانه ای تاریخ حیات بشر علیه ما در حال اجرا است، لذا ما هم باید تلاش کنیم و بحث تبیین مطالب، برای جوانان جامعه به خوبی انجام بگیرد تا ان شاء الله توطئه دشمن خنثی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha