پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مصلح

حوزه/ یکی از ائمه جمعه بوشهر گفت: این خون شهدا بود که اسلام را پیروز کرد، حرکت شهدا در جهاد، قیام و انقلاب ارزشمند بود و ما باید ادامه دهنده راه و اهدافشان باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در راستای گرامیداشت فرهنگ ایثار، حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان به همراه جمعی از مسئولان شهرستان شب گذشته با خانواده شهدای انقلاب در این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت الاسلام مصلح در این دیدارها ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، اظهار داشت: دشتستان در تقدیم شهید به انقلاب پیشتاز است.

امام جمعه برازجان افزود: این خون شهدا بود که اسلام را پیروز کرد، حرکت شهدا در جهاد، قیام و انقلاب ارزشمند بودند و ما باید ادامه دهنده راه و اهدافشان باشیم.

وی با بیان اینکه شهدا ناظر هستند و ما وظیفه داریم آرمان‌ها و اهداف شهدا و انقلاب را دنبال و آنان را تکریم کنیم، خاطرنشان کرد: این انقلاب با خون شهدا آبیاری شده و باید ایثار و فداکاری آنان را ارج نهیم و از خداوند برای خانواده معظم شهدا نیز صبر و عزت طلب کنیم.

در این دیدارها توسط مسئولان شهرستان از خانواده‌های معظم شهیدان تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha