چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر محمدی لائینی

حوزه/ امام جمعه ساری با بیان این که در مجموعه انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته نشان داده که عملکرد موفقی دارد ،گفت: کم و کاستی هایی وجود دارد که باید صدای گلایه و اعتراض مردم را برای ضعف ها شنید و در رفع آنها تلاش کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری ، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، در خطبه های نماز جمعه ساری ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان این که انقلاب اسلامی رژیم گذشته را به هلاکت و مستضعفان را به خلافت رساند، اظهار کرد: باید متوجه باشیم طبق نص صریح قرآن مجید خدا کسانی که به قدرت رسیده اند را رصد و نظارت می کند که آیا در خدمت مردم هستند یا نه.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی در طول ۴۴ سال گذشته نشان داده که عملکرد موفقی داشته است، تصریح کرد: کم و کاستی هایی وجود دارد که باید صدای گلایه و اعتراض مردم را برای ضعف ها شنید و در رفع آنها تلاش کرد.

امام جمعه ساری گفت: همه مسئولان نظام باید به زیرساخت های مورد نیاز کشور با هدف ایجاد رفاه مردم توجه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی افزود: موفقیت های نظام را نمی توان نادیده گرفت و ملت خدا را شکر می کند؛ بدانید دشمن همواره درصدد تغییر جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۴ سال گذشته بوده و هست، اما نظام اسلامی ایران مقتدرانه سر پا بوده و مسیر خود را ادامه می دهد.

وی ادامه داد: اعلام می کنیم نه تنها نظام جمهوری اسلامی رفتنی نیست بلکه به طور یقین شاهد فروپاشی نظام سلطه غربی و رژیم صهیونیستی غاصب خواهیم بود.

امام جمعه ساری با تبریک میلاد حضرت علی (ع) که به روز پدر نامگذاری شده است، است، گفت: امیرالمومنین(ع) سه ویژگی داشتند، چشم پوشی از خود، شجاعت در پذیرش حق و وفاداری تمام عیار در جبهه حق که در اوج این ویژگی بودند.

وی به آمادگی مساجد مازندران برای اجرای اعتکاف اشاره کرد و افزود: امروز به روز فناوری فضایی نیز نامگذاری شده است که ایران در این بخش پیشرفت های خوب و قابل توجهی دارد.

امام جمعه ساری همچنین به سالروز تغییر قبله از بیت المقدس به کعبه اشاره کرد و گفت: پیام سیاسی این مناسبت این است که امروز قبله و تکیه گاه ایران اسلامی به شرق و غرب و آمریکا نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha