شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه دیر

حوزه/ امام جمعه دیر گفت: انقلاب اسلامی ما دارای دو ویژگی مردمی و اسلامی بودن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بندر دیّر در خطبه‌های نمازجمعه این هفته، اظهار داشت: مراسم معنوی اعتکاف غذای روح و فرصتی برای تقویت معنویت است که باید دستاورد آن ترک گناه باشد.

وی با تبریک میلاد امیرالمومنین(ع)، افزود: لازم است تا ویژگی‌های شخصیتی امیرالمومنین(ع) در جنبه‌های مختلف زندگی را به کار ببندیم و ایشان را به عنوان مقتدا و رهبر خود بدانیم و از ایشان تبعیت کنیم.

امام جمعه دیّر گفت: در پی زمین لرزه‌ای که در استان آذربایجان غربی به وقوع پیوست، انتظار داریم مردم و کسانی که تمکن مالی دارند به یاری زلزله زدگان بشتابند.

حجت الاسلام حسینی با تسلیت سالروز وفات حضرت زینب(س)، عنوان کرد: زنان و دختران ما از حضرت زینب(س) الگو بگیرند، بانویی که با بصیرت و آگاهی خود انقلاب حسینی را تکمیل کرد.

وی در رابطه با روز نیروی هوایی ارتش، گفت: این نیرو قبل از انقلاب با حضور و رژه‌ای که در مقابل امام خمینی(ره) رفتند، کمر طاغوت را شکستند.

امام جمعه بندر دیّر با گرامیداشت روز ملی فناوری فضایی و با اشاره به پیشرفت‌های ایران اسلامی در این حوزه، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی دارای دو ویژگی مردمی و اسلامی بودن است.

وی با اشاره به درخواست دوباره دشمن برای مذاکره بر سر مسائل هسته‌ای بعد از شکست در اغتشاشات اخیر، یادآور شد: ایران اسلامی هیچ وقت از مذاکره سرباز نزده اما زیر بار زورگویی دشمن هم نرفته و نمی‌رود.

وی تأکید کرد: مشکلات اقتصادی امروز ما ناشی از تعطیلی نسبی اقتصاد در دهه ۹۰ و ضعف‌های مدیریتی و تحریم‌های دشمن و عوامل دیگر در آن دوران است.

امام جمعه دیّر ابراز کرد: با توجه به مشکلات معیشتی مردم، انتظار است مسئولین تلاش بیشتری برای حل مسائل معیشتی و اقتصادی مردم داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون کارهای بزرگی انجام شده و امسال هم در شهرستان دیر در دهه فجر ۸۰ طرح با بودجه ۶ هزار میلیارد تومان افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود.

امام جمعه دیّر با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، گفت: ملت فلسطین با یاری خداوند به پیروزی نهایی خواهد رسید.

وی با بیان اینکه حمله به سفارت آذربایجان توسط فردی با انگیزه شخصی رخ داده است، تأکید کرد: مقامات کشورمان علاوه بر ابراز همدردی برای هر نوع همکاری اعلام آمادگی کردند، بنابراین دولت آذربایجان نباید تحت تاثیر القائات و تبلیغات رژیم صهیونیستی قرار گیرد و اگر این گونه باشد آینده خطرناکی خواهد داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha