پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله حسینی خراسانی

حوزه/ عضو فقهای شورای نگهبان گفت: در گذشته کجا بودیم و چه کار می‌کردیم؟ در چه شرایطی بودیم و اکنون چگونه هستیم؟ اینکه در گذشته دارای افتخاراتی بوده ایم، حرف دشمن است ما به دستاوردهای انقلاب افتخار می کنیم البته کاستی هایی وجود دارد اما وجود افتخارات جای تردید نیست باید نعمت های خدا را به یاد آورد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی در جلسه پیش همایش «حوزه انقلابی حوزه منتظر» که در سالن جلسات دفتر نماینده ولی فقیه در استان فارس برگزار شد، در خصوص برگزاری همایش حوزه انقلابی حوزه منتظر نیز اظهار کرد: همه شرایط برای بهره مندی طلاب در این همایش فراهم است، لذا باید تمام تلاش ها برای ارائه هرچه بهتر آثار صورت گیرد.

عضو فقهای شورای نگهبان به بازگشت تاریخی امام خمینی(ره) به کشور اشاره کرد و روز ۱۲ بهمن روز بازگشت شکوهمند امام را یک نقطه عطف در تاریخ کشور و یوم الله دانست و عنوان کرد: روز ۱۲ بهمن، پیروزی حق بر باطل، در هم شکستن شدن یک نظام فاسد و پلید و جایگزین شدن یک نظام نورانی و اسلامی یوم الله است.

وی با تأکید بر ضرورت تبیین وضعیت قبل از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: در گذشته کجا بودیم و چه کار می کردیم؟ در چه شرایطی بودیم و اکنون چگونه هستیم؟؛ اینکه در گذشته دارای افتخاراتی بوده ایم، حرف دشمن است ما به دستاورد های انقلاب افتخار می‌کنیم البته کاستی هایی وجود دارد اما وجود افتخارات جای تردید نیست باید نعمت های خدا را به یاد آورد.

عضو فقهای شورای نگهبان با طرح این سؤال که رژیم طاغوت با تمدن و فرهنگ ملت ایران چه کرد؟ خاطرنشان کرد" هنگامی کشورهای غربی برای چپاول به ایران می آمدند در کنار چپاول، ردیفی به عنوان حق توحش نیز دریافت می کردند، آیا تحقیری از این بالاتر وجود دارد؟.

وی در پایان گفت: اکنون ملت ایران به جایی رسیده که سروری آمریکا را می کند، سختی ها و دشواری ها را نیز قبول می کند، البته که در کشور گرانی و تورم نیز وجود دارد اما در کنار هم قطعا بر این مشکلات نیز پیروز خواهیم شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha