جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کارگاه حضوری واکنش خلاق

حوزه/ کارگاه نیم‌روزه « واکنش خلاق » با حضور خانم مهتاب پور به صورت حضوری در اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه‌مدت جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

خانم فهیمه الیاسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، از برگزاری کارگاه حضوری «واکنش خلاق» ویژه عموم بانوان علاقه‌مند خبر داد و افزود: این کارگاه آموزشی با حضور خانم دکتر سوده مهتاب‌پور برگزار می‌شود.

الیاسی در ادامه به زمان برگزاری این برنامه اشاره کرد و گفت: این کارگاه نیم‌روزه، پنجشنبه ۲۰ بهمن به صورت متمرکز در جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

رئیس اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه‌مدت جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها، این کارگاه را از مجموعه برنامه‌های گروه آموزشی خلاقیت و نوآوری دانست و افزود: کارگاه آموزشی «واکنش خلاق» با هدف توانمندسازی بانوان در مسیر رشد فردی ارائه شده است.

الیاسی همچنین به شیوه ثبت‌نام در کارگاه اشاره کرد و بیان داشت: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در این کارگاه به سامانه اختصاصی مرکز به نشانی https://courses.jz.ac.ir مراجعه کنند.

وی در پایان مهلت ثبت‌نام در این کارگاه را ۱۹ بهمن اعلام کرد و یادآور شد: اطلاع‌رسانی‌های‌ این دوره و سایر دوره‌های مرکز در پیام‌رسان ایتا، به آدرس https://eitaa.com/ama_jz انجام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha