جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
فرمانده سپاه قم و بوستان های طرح کریمه(س)

حوزه/فرمانده سپاه قم و دبیر قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی استان از غرفه‌های فرهنگی دایر شده در بوستان‌های علوی، هاشمی، اطلس و بنیادی شهر قم در قالب طرح کریمه اهلبیت(س) بازدید و با مسئولان این غرفه‌ها و بازدیدکنندگان گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سردار محمدرضا موحد در حاشیه بازدید از غرفه‌های فرهنگی دایر شده در سطح بوستان‌های شهر قم در طرح کریمه اهلبیت(س)، بیان داشت: به مناسبت تقارن بهار طبیعت و با بهار قرآن کریم و با همکاری بسیج و با نهادهای فرهنگی دیگر استان، امسال شاهد شکل‌گیری زیرساخت و بسترهای خوبی در سطح بوستان‌ها جهت خدمت‌رسانی به زائران و شهروندان هستیم.

وی بابیان اینکه هدف از این طرح ایجاد محیطی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و ایجاد فضایی شاد و سالم برای مسافران و زائران ورودی به این شهر است، تصریح کرد: برپایی غرفه‌های متنوع فرهنگی و هنری و مشاوره در سطح بوستان‌ها با استقبال مطلوب مردم همراه شده است.

دبیر قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی استان قم با تأکید بر نقش سازنده تعامل و همراهی بین دستگاهی در اجرای برنامه‌های فرهنگی، اظهار داشت: به هر میزان که این همراهی‌ها بیشتر و پررنگ‌تر باشد، تأثیرگذاری اجرای برنامه‌ها افزایش خواهد یافت.

وی همچنین از همراهی و مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان مانند ادارات کل تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه، ورزش و جوانان و همچنین دفتر تبلیغات اسلامی، فراجا، بسیج، شهرداری و سایر نهادهای متولی و همراه، قدردانی کرد.

گفتنی است در این بازدید، حجت‌الاسلام غریب دادستان عمومی و انقلاب قم، اقبالیان مدیر منطقه ۴ شهرداری، کلانتر زاده مدیرکل ارتباطات و بین‌الملل شهرداری، حجت‌الاسلام مبینی روابط عمومی صداوسیمای مرکز قم و جمعی از مدیران سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم، سردار موحد را همراهی می‌کردند.

گفتنی است به مناسبت ماه مبارک رمضان در تعدادی از بوستان‌های شهر قم و میدان آستانه؛ غرفه‌های متنوع و متعدد فرهنگی، هنری، ورزشی و سرگرمی (مفاهیم قرآن کریم، پاسخگویی به شبهات و احکام شرعی، دستاوردهای انقلاب، شهدا، عفاف و حجاب، مشاوره خانواده، جوان، نوجوان، کودک، ایستگاه مطالعه کتاب، ایستگاه نقاشی کودکان، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، بازی‌های فریزبی، مارپله و هفت‌سنگ و...) دایر است و مسابقه‌های گوناگون فرهنگی و ورزشی با اهدای جوایز برگزار می‌شود.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha