پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دیدار هیأت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب با آیت الله کعبی

حوزه/ عضو هیأت رئیسه جامعه مدرسین گفت: بنده به مجمع نمایندگان طلاب معتقدم و آن را مجمع مؤثر و نیاز امروز حوزه های علمیه می دانم؛ پس این مجمع باید در تراز حوزه علمیه انقلابی قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله عباس کعبی در دیدار رئیس و نواب رئیس مجمع نمایندگان طلاب، ضمن تأکید بر ارتباط مستمر با طلاب و فضلا، اظهار داشت: رسالت اصلی مجمع نمایندگان طلاب، جهاد تبیین است و باید این جهاد را در سه محور «مجمع نمایندگان با طلاب و فضلا»، «مجمع نمایندگان با مردم و امت اسلام» و «مجمع نمایندگان با مسئولین» انجام دهد.

عضو هیأت رئیسه جامعه مدرسین ضمن تقدیر از فعالیت های مجمع نمایندگان طلاب و فضلا ابراز داشت: بنده به مجمع نمایندگان طلاب معتقدم و آن را مجمع مؤثر و نیاز امروز حوزه های علمیه می دانم؛ پس این مجمع باید در تراز حوزه علمیه انقلابی قرار بگیرد.

بمجمع نمایندگان طلاب باید در تراز حوزه علمیه انقلابی قرار بگیرد

همچنین در این دیدار که با حضور حجج اسلام والمسلمین موسوی و سعیدی به عنوان نواب رئیس مجمع نمایندگان طلاب برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر، رئیس مجمع نمایندگان طلاب نیز ضمن تقدیر از برگزاری این جلسه، اظهار داشت: مجمع نمایندگان طلاب و هیأت رئیسه آن در تلاشند تا مطالبات امامین انقلاب و مراجع عظام تقلید را به منصه ظهور برسانند.

وی ابراز داشت: با تقسیم کاری که در هیأت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب انجام پذیرفته، هر یکی از اعضای هیأت رئیسه نظارت بر پنج مجمع استانی و تعدادی از کمیسیون ها را بر عهده داشته تا شاهد ثمرات بهتر باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب، جهاد تبیین را از مسائل مهم مجمع نمایندگان دانست و گفت: بحمدالله کارگروهی برای تهیه محتوا و ارائه طرح و برنامه در این زمینه در مجمع نمایندگان طلاب ایجاد شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha