سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر/ دیدار فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با آیت الله اعرافی/ کیومرث حیدری

حوزه/ فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: براساس طرح منزلت تکریم ارتش کارکنان این نیرو پیش از بازنشستگی صاحب یک واحدمسکونی شخصی خواهندشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بهره‌برداری از مجتمع رفاهی وزیارتی مهر ولایت ارتش در قم گفت: طرح واگذاری مسکن از امسال برای افراد دارای ۲۹ سال سابقه، سال آینده برای ۲۸ سال سابقه‌ها و از ۱۴۰۳ به‌صورت بروز خواهد شد تا همه نیروها پیش از بازنشستگی صاحب خانه خواهند شد.

وی همچنین از احداث ۲۳ هزار واحد مسکونی سازمانی در برخی از شهرها خبر داد و افزود: سیاست ارتش بر این است که کارکنان هیچ مشکل مسکن نداشته باشند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی از آمادگی کامل نیروهای زمینی ارتش برای مقابله احتمالی با هرگونه تهاجم خبر داد و گفت: امروز نیروی زمینی در بهترین شرایط و آمادگی تجهیزاتی و انسانی قرار دارد و به هرگونه تهاجمی در کسری از ثانیه پاسخ کوبنده خواهد داد.

امیر سرتیپ حیدری به ملت ایران اطمینان داد که نیروی زمینی ارتش هرگز اجازه نخواهد داد کج اندیشان نگاه چپ به این آب و خاک داشته باشد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha