جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه بندر ریگ

حوزه/ حجت الاسلام هاشمی منش امام جمعه بندر ریگ گفت: ۱۲ فروردین روز به بار نشستن حکومت الهی و مستضعفین بر روی زمین است؛ در این روز ملت ایران به جمهوری اسلامی رای آری داد.

حجت الاسلام سیدعنایت هاشمی منش صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، اظهار داست: ماه رمضان بزرگترین زمان و فرصت کسب تقوای الهی و تمرین خصلت های خوب و مبارزه با خواسته های شیطانی است.

امام جمعه بندر ریگ افزود: امربه معروف و نهی از منکر و حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر وظیفه ای دینی و همگانی است.

وی با تسلیت وفات حضرت خدیجه(س) بیان کرد: این بانوی گرانقدر، مادر اسلام و مومنین و ائمه معصوم، یار صدیق پیامبر(ص)، یاور اسلام، یکی از عوامل موفقیت پیامبر(ص)، الگوی اقتصاد مقاومتی و اسوه مواسات و کمک به نیازمندان بود.

حجت الاسلام هاشمی منش در ادامه با تبریک ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران، گفت: این روز از ایام الله و از بزرگترین اعیاد ملت قهرمان ایران است که با رای به جمهوری اسلامی ریشه طاغوت و حکومت طاغوتی را خشکاندند و سلطه شیطانی را از بین بردند.

وی ادامه داد: ۱۲ فروردین روز به بار نشستن حکومت الهی و مستضعفین روی زمین است؛ الهی بودن و مردمی بودن جمهوری اسلامی وجه تمایز نظام اسلامی با دیگر نظام های دنیا است.

امام جمعه بندر ریگ با بیان اینکه جمهوری اسلامی الگوی مقاومت و استقامت ملت های آزاده جهان در برابر استکبار است، خاطرنشان کرد: افق جمهوری اسلامی جامعه سازی و تمدن نوین اسلامی است.

وی با بیان اینکه قوای سه گانه مجریان اصلی تحقق شعار «مهار تورم و رشد تولید» هستند، تأکید کرد: راه مقابله با نقشه اقتصادی دشمن، اقتصاد مقاومتی و رشد تولید است.

حجت الاسلام هاشمی منش با تأکید بر اینکه مهمترین اولویت کشور تلاش شبانه روزی مسئولین برای مهار تورم و بالا بردن سطح رفاه مردم است، عنوان کرد: تقویت تولید ملی و حمایت از تولیدکنندگان و مبارزه جدی با فساد موجب اقتصاد پویا می شود.

وی با اعلام اینکه روحیه جهادی و انقلابی برگ برنده و سلاح جمهوری اسلامی در برابر دشمنان است، بیان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی در نظم جدید جهانی منزوی خواهند شد و سودای سلطه گری را به گور خواهند برد.

امام جمعه بندر ریگ یادآور شد: جمهوری اسلامی اجازه تعدی به خطوط قرمز خود را به هیچ کس نخواهد داد.

وی ابراز کرد: آموزش و پرورش و ورزش و جوانان با هماهنگی دیگر دستگاه ها در جهت تهذیب و تحصیل و ورزش جوانان و افتخارآفرینی آنها برنامه ریزی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha