پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
اتوبوسرانی

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران علاوه بر تقویت خطوط عبوری و منتهی به محل نمایشگاه قرآن، نسبت به ارائه خدمات حمل و نقل از مبادی میدان انقلاب(پایانه کاوه) - میدان رسالت و میدان راه آهن اقدام می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای از آمادگی این مجموعه برای جابجایی بازدیدکنندگان سی‌امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از ۳ میدان اصلی پایتخت علاوه بر خطوط عبوری و منتهی به مصلای امام خمینی(ره) از ۱۲ تا ۲۶ فروردین‌ سال جاری هر روز از ساعت ۱۷:۰۰ الی ۱:۰۰ بامداد خبر داد.

بیشتر بخوانید:

برنامه های افتتاحیه نمایشگاه بین المللی قرآن اعلام شد | رئیس جمهور؛ میهمان و سخنران ویژه

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برای رفاه حال بازدیدکنندگان علاوه بر تقویت خطوط عبوری و منتهی به محل نمایشگاه، نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی از مبادی میدان انقلاب اسلامی (پایانه کاوه) - میدان رسالت و میدان راه آهن اقدام می‌کند.

فعالیت اتوبوس‌ها در ساعات کاری نمایشگاه مستمر بوده و در پایان کار نمایشگاه، بازدیدکنندگان نمایشگاه را به مبادی اولیه باز خواهند گرداند.

سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ۲۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلای امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha