سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
کد خبر: 1092205
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
تبریز

حوزه/ استاندار آذربایجان شرقی گفت: در مورد زندان تبریز نیز هدفمان انتقال زندان تبریز و تبدیل محل فعلی برای استفاده عموم است از این رو هرکاری که لازم باشد را انجام می‌دهیم تا اقدامی مناسب و نتیجه درخور و شأن مردم آذربایجان شرقی انجام پذیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، عابدین خرّم استاندار آذربایجان شرقی امروز در دیدار با رئیس سازمان زندان های کشور با بیان اینکه مجموعه دادگستری و زندان‌های استان و استانداری همکاری خوبی با یکدیگر دارند، گفت: از همین رو هیچ وقت احساس نقصان و کمبود در این زمینه نکرده ایم.

خرّم اضافه کرد: به عنوان دستگاه دولتی همیشه در کنار دستگاه قضائی هستیم زیرا این ۲ مجموعه هر چقدر به هم نزدیک باشد، نتیجه‌اش را مردم در خدمت‌رسانی خواهند دید.

وی با تآکید بر مصوبه مولدسازی گفت: در مورد زندان تبریز نیز هدفمان انتقال زندان تبریز و تبدیل محل فعلی برای استفاده عموم است از این رو هرکاری که لازم باشد را انجام می‌دهیم تا اقدامی مناسب و نتیجه درخور و شأن مردم آذربایجان شرقی انجام پذیرد.

رئیس زندان های کشور نیز در جلسه گفت: یکی از اهداف سفر به آذربایجان شرقی، عملیاتی شدن مصوبه مولدسازی سران قوا و انتقال زندان تبریز به خارج از شهر است.

محمدی خاطرنشان کرد: قانون مولدسازی، راهکارهایی را برای فروش، تهاتر و معاوضه تعیین کرده و ظرفیت مناسبی را ایجاد کرده تا زندان مرکزی تبریز که درحال حاضر در بافت شهری قرار گرفته است به بیرون از شهر انتقال یابد.

وی یادآور شد: هدف این است که براساس ضوابط و مقررات شهری، بهره‌گیری از مصوبه مولّدسازی و غبطه بیت‌المال نسبت به ایجاد ارزش‌افزایی، اقدام و در تغییر کاربری مکان فعلی زندان، استفاده حداکثری را از ظرفیت مصوبه مولدسازی داشته باشیم.

در این دیدار و با امضا تفاهم‌نامه سه جانبه مقرر شد کارگروهی متشکل از عوامل استانداری آذربایجان‌شرقی، شهرداری تبریز و دادگستری و نمایندگان سازمان زندان‌ها تشکیل شده تا مراحل انجام این توافق را عملیاتی کنند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha