دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نشست مسئولان منابع طبیعی بوشهر با مدیر حوزه علمیه استان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: فرهنگ سازی کاشت نهال و درختکاری در جامعه یکی از نکات بسیار مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد و حوزه علمیه با توجه به ظرفیت وجود مبلغان آن می تواند در این امر نقش مهمی را ایفا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام مدیر حوزه علمیه استان بوشهر امروز در نشستی با مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با اشاره به تفاهم نامه منعقد شده بین سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور با حوزه های علمیه اظهار داشت: حوزه علمیه استان آمادگی دارد تا در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه ترویج فرهنگ کاشت نهال و درختکاری، با منایع طبیعی همکاری لازم را داشته باشد.

وی تبلیغ و ترویج این امر را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: فرهنگ سازی کاشت نهال و درختکاری در جامعه یکی از نکات بسیار مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد و حوزه علمیه با توجه به ظرفیت مبلغان می تواند در این امر نقش مهمی را ایفا کند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه مبلغان طرح هجرت و طرح امین فعال در آموزش و پرورش ظرفیت بزرگ حوزه های علمیه هستند گفت: همواره این قشر در موضوعات مختلف فعالیت های خوبی در راستای تبیین مسائل و فرهنگ سازی انجام داده اند و در خصوص این مساله نیز می توانند نقش مهمی داشته باشند.

حجت الاسلام خدری آمادگی حوزه علمیه را جهت همکاری در راستای فرهنگ سازی این موضوع اعلام کرد و گفت: حوزه علمیه استان از تمام ظرفیت خود برای تحقق منویات رهبر انقلاب استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha