دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امضای تفاهمنامه همکاری حوزه علمیه و اداره کل زندان های بوشهر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: یکی از ظرفیت ها و کارهایی که می توان انجام داد ارتقای سطح دانشی، مهارتی و تربیتی روحانیون فعال در اداره کل زندان های استان است که حوزه علمیه با توجه پتانسیلی که دارد می تواند در این امر یاری رسان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر امروز در نشستی با مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان با اشاره به ظرفیت های حوزه علمیه اظهار داشت: یکی از ظرفیت بزرگ و مهم حوزه های علمیه در مسائل ترویجی و تبیینی و فرهنگ سازی است.

وی افزود: یکی از ظرفیت ها و کارهایی که می توان انجام داد ارتقای سطح دانشی، مهارتی و تربیتی روحانیون فعال در اداره کل زندان های استان است که حوزه علمیه می تواند در این امر یاری رسان باشد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر همکاری در طراحی و اجرای دوره های مختلف حضوری و مجازی را از دیگر فرصت ها عنوان کرد و ابراز داشت: اساتید بسیاری در حوزه علمیه استان از سطوح بالای تحصیلی حوزوی برخوردارند و می توانند بسیاری از مباحث را به صورت تخصصی آموزش دهند.

حجت الاسلام خدری انعقاد تفاهم نامه بین حوزه علمیه و اداره کل زندان ها را مایه خیر و برکت عنوان کرد و اظهار کرد: این تفاهم نامه می تواند نقش موثری در راستای گسترش همکاری و تعامل بیشتر در زمینه های آموزشی، فرهنگی، تبلیغی و اجرایی داشته باشد و دو نهاد از ظرفیت های یکدیگر بهره ببرند.

در پایان این نشست تفاهم نامه همکاری حوزه علمیه و اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان بوشهر امضاء شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha