پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
تصاویر/ اجتماع طلاب خواهر مدارس علمیه ارومیه در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در فلسطین

حوزه/ حجت الاسلام امامی گفت: سردمداران رژیم صهیونیستی کودک کشی را یک فریضه و افتخار می‌دانند و از دنیا می‌خواهند که از آن‌ها  به دلیل قتل عام کودکان تشکر کنند و ما امروز کشور که هیچ طویله ای هم به نام اسرائیل نمی شناسیم و این رژیم شر مطلق و شیطان مجسم است و شیطان هر روز در مکتب صهیونیسم درس یاد می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام منصور امامی امروز در اجتماع طلاب مدارس علمیه خواهران ارومیه که در مدرسه علمیه ریحانة الرسول این شهر برگزار شد، با بیان این که بخش مهم هویت انسان شناخت آسیب و دشمن و نشان دادن عکس العمل مناسب است، اظهار داشت: از نشانه‌های زنده بودن انسان واکنش و حساسیت او به اتفاقاتی است که پیرامون او می افتد می باشد و اگر موجودی نتواند خطری که او را تهدید می کند بشناسد زندگی اش به خطر خواهد افتاد، شناساندن دشمن، روش های مبارزه آن ها با انسان و ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار از مهم‌ترین آموزه های وحیانی انبیا و ائمه بوده است.

وی افزود: در اسلام انسان بی تفاوت نداریم و نمی شود با دوست و دشمن خوب بود و باید جبهه انسان مشخص شود، بله در دین ما تأکید شده است که باید تلاش کنید در دشمن خود نیز تأثیر مثبت بگذارید اما در اسلام فقط رحمانی بودن و با همه سازش کردن نداریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی با بیان این‌که قرآن کریم یهودی که موسی (ع) را تحریف کرد، مهم‌ترین دشمن اسلام و مسلمین عنوان می کند، گفت: یهود دارای روحیه استعلا و استکبار است و در کتب تحریف شده خود غیر خودشان را انسان نمی دانند و خود را برتر از همه انسان‌ها معرفی می کنند و این را به یک گفتمان تبدیل کرده‌اند و هر کسی در دنیا بخواهد از این‌ها انتقاد کند او را به جرم مقابله و مخالفت با یهود محاکمه می کنند هر چند استاد دانشگاه بزرگ دنیا باشد.

وی تصریح کرد: در فرانسه کتب و مقاله نوشتن علیه خدا و همه مقدسات آزاد است، اما سخن گفتن علیه صهیونیسم ممنوع است و خداوند متعال یهود و صهیونیسم را اهل اشرافی‌گری و استکبار معرفی می‌کند و بزرگترین بدعت‌گذاران تاریخ بشر یهود است و قرآن به این مسئله اشاره می کند.

حجت الاسلام امامی گفت: در اروپا طبق آمار بزرگترین جرم‌ها از جمله دروغ گویی، جعل سند، حقه‌بازی و ... مال یهودی‌هاست و این‌ها دروغ گفتن را بر خود فرض و واجب می‌دانند و آن‌ها زمین را مال خود می دانند و فرزندان خود را در مهد کودک‌ها و مدارس این‌گونه تربیت می‌کنند.

وی صهیونیست ها را بزرگترین بدعت‌گذاران تاریخ دانست و گفت: امروز امپراطوری رسانه ای در دست یهود صهیونیزم است و همه اخباری که به دنیا مخابره می شود، توسط کمپانی‌های یهودی‌ها است و فیلم و سریال و انیمیشن درست می‌کنند و افکار خود را در آن به دنیا تحمیل می‌کنند و تلاششان نابود کردن اخلاق همه ملت ها و فرهنگ‌ها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی عنوان داشت: سردمداران رژیم صهیونیستی کودک کشی را یک فریضه و افتخار می‌دانند و از دنیا می‌خواهند که از آن‌ها به دلیل قتل عام کودکان تشکر کنند و ما امروز کشور که هیچ، طویله ای هم به نام اسرائیل نمی شناسیم و این رژیم شر مطلق و شیطان مجسم است و شیطان هر روز در مکتب صهیونیسم درس یاد می‌گیرد.

وی سرمایه گذاری در عرصه‌های رسانه‌ای، اقتصادی و سیاسی را از مهم‌ترین برنامه های صهیونیسم برای تحریف تاریخ عنوان کرد و گفت: آن‌ها برای فاسد کردن جوانان دنیا برنامه‌ریزی کرده‌اند و ارتزاقشان از فساد است وبزرگترین مراکز فساد در دست این افراد است و عده‌ای احمق می گویند چرا حماس به چنین موجوداتی حمله می کند، در حالی که می دانند ۷۰ سال است این رژیم آب و برق و خاک و همه چیز فلسطینی‌ها را تصرف کرده است و اهل تجاوز بودن یهود مال امروز نیست از سه هزار سال قبل این ها اهل تجاوز و طغیان بودند و به خودشان هم رحم نمی کنند.

حجت الاسلام امامی بیان کرد: یهودی ها حتی ۱۰ روز دوری حضرت موسی(ع) را تحمل نکردند و گوساله پرست شدند و امروز بعد از گذشت ۳ هزار سال هیچ پایبندی به آئین الهی حضرت موسی ندارند و هم در تحریفات دین مسیحیت دست داشتند و هم در اسلام در قالب مسلمان منافق وارد شدند و برخی جعلیات را در قالب روایت به خورد مردم دادند و حتی برخی ها در قالب اصحاب نبی اکرم خود را مطرح کردند و ابا و اجداد یهودی‌ها پیامبر کش بودند و باید امروز از کسانی که با ابُ‌الشیطان دست دوستی دادند سؤال کرد که چگونه به این بدبختی و ضلالت رسیدید که چشم خود را به روی جنایت صهیونیزم بستید.

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی بزرگترین پادگان جهان است و همه آن ها برای کشت و کشتار و فسق و فجور آماده‌اند و فساد، تباهی، اشرافی‌گری، پیمان‌شکنی، گستاخی و ... جز خوی و خصلت صهیونیستی‌ها است و حتی به خودشان هم رحم نمی کنند و یهودی‌های سیاه پوست را قبول نمی کنند و ما امروز به دشمنی با چنین جرثومه‌های فساد افتخار می‌کنیم و هر کسی با این رژیم دشمن نباشد از انسانیت به دور است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha