جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
کد خبر: 1114553
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
اراک

حوزه/ به جای آنکه کودکی با صدای گرم و دلنشین لالایی مادرش بخوابد، رگبار گلوله‌های دشمن او را به خواب ابدی فرو نمی‌برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، خانم فاطمه سادات صادقی طلبه مدرسه علمیه ریحانة النبی(س) اراک و از اعضای دوره نویسندگی قدم در یادداشتی از حال و هوای این روزهای غزه آورده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

آه... نمی‌دانم از کجا شروع کنم و از چه چیز بگویم. دلم خیلی پُر است، فکر و خیال امانم نمی‌دهد و این روزها حال و احوال خوشی ندارم.

چرا جنگ تمام نمی‌شود؟! تا کی باید بشنویم و در رسانه‌ها ببینیم که رژیم کودک‌کش اسرائیل باز هم خون به دل مردم مظلوم و بی گناه غزّه کرده است؟!

آری اگر اینچنین نبود؛ به جای آنکه مادری نوزاد عزیزتر از جان و پاره تنش را با شیرِ وجودش سیر کند؛ خون، او را سیراب نمی‌کرد.

به جای آنکه کودکی با صدای گرم و دلنشین لالایی مادرش بخوابد، رگبار گلوله‌های دشمن او را به خواب ابدی فرو نمی‌برد. به جای آنکه نوزاد در گهواره‌ای که پدرش با ذوق و شوق برای او تهیه کرده بخوابد و مادرش با خنده‌های شیرین او تبسّم بر لب‌هایش جاری شود، امّا ناگهان پدر نوزاد تازه متولد شده‌اش را با دست‌های خودش به خاک می‌سپارد و قبر گهواره نوزاد می‌شود و مادر فقط می‌تواند با داغی که بر دلش بر جای مانده روزگار خود را به تلخ‌ترین نحو ممکن سپری کند.

ای کاش می‌شد که نوزادان و کودکان نمی‌مردند و فقط برای مدتی کوتاه به آسمان پرواز و با ابرها بازی می‌کردند و آنگاه که جنگ و خونریزی بی رحمانه دشمن به پایان می‌رسید، آنان نیز به سلامت به آغوش پر مهر و محبت خانواده خود باز می‌گشتند.

ولی افسوس که نمی‌شود... به امید روزی که مردم فلسطین شب را بدون شنیدن صدای گلوله صبح کرده و دیگر جنگی نباشد. هیچ کودکی یتیم و بی سر و پناه نشود، همچنین گرسنگی و تشنگی ریشه کن شده و روزی برسد که مسلمین جهان آزادی قدس را جشن گرفته و در مسجد الاقصی نماز جماعت را برگزار کنند.

وَ سَیَعلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا اَیَّ مُنقَلَبِِ یَنقَلِبُون و آنان که ظلم و ستم کرده اند به زودی خواهند دانست که به چه کیفر گاهی باز می‌گردند.

بیایید همگی اول برای ظهور مهدی موعود امام زمان(عج) و دوم برای تسلای دل داغدار خانواده‌های فلسطینی دعا کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha