دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ اجتماع مادران و کودکان ارومیه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه

حوزه/ حجت الاسلام امامی گفت: یهودی ها سه هزار سال قبل ایرانی‌ها را قتل عام کردند و امروز سالروز آن را در قالب جشن پوریم برگزار می کنند و در این جشن شیرینی ای می پزند و اسم آن را به گوش هامان می گذارند و هامان صدراعظم خشایار شاه بود که در خیانت به ایرانی ها و  در قتل عام مردم ایران نقش اساسی داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام منصور امامی امروز در اجتماع مادران و کودکان در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی که در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: علت این‌که ما شعار مرگ بر اسرائیل می گوییم این است که هفتاد و پنج سال قبل در تاریخی رژیمی یه این نام وجود نداشت و این غاصبین آمدند و زمین‌های فلسطینی را غصب کردند و در خوشبینانه ترین حالت رژیم صهیونیستی فقط دو درصد زمین های فلسطینی ها را خریده و با احتساب حدود ۵ درصد از زمین ها که مال یهودی های ساکن فلسطین بود، می شود هفت درصد، آیا با هفت درصد می توان همه زمین ها و اموال یک ملت را از آن ها گرفته و آن ها را آواره بیابان ها کرد؟.

وی افزود: اسرائیل از روز اول که به عنوان یک رژیم غاصب روی کار آمد روی پرچم خود نماد از نیل تا فرات را کشید تا به دنیا بگویید هفت درصدی که از سرزمین فلسطین را غصب کرده به دنبال فتح تمامی کشورهای اسلامی است و اگر امروز از فلسطین فارغ شود کشورهای اردن، سوریه و عراق و ... را هم خواهد گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: اسرائیل خود را مالک همه کره زمین می داند و علت مخالفت ما با این رژیم صهیونیستی این است که این رژیم شر مطلق است و در تاریخ این‌ها دزدی، نسل کشی، غارت و تجاوز و ... غوغا می‌کند و امروز فلسطینی‌ها در دست اسرائیل اسیر هستند.

وی گفت: اجداد اسرائیلی ایرانی‌ها را سه هزار سال قبل قتل عام کردند و امروز سالروز آن را در قالب جشن پوریم جشن می گیرند و این جشن شیرینی ای می پزند و اسم آن را به گوش هامان می گذارند و هامان صدراعظم خشایار شاه بود که در خیانت به ایرانی ها و در قتل عام مردم ایران نقش اساسی داشت.

حجت الاسلام امامی خاطرنشان کرد: تمام رسانه‌های صهیونیستی در بوق و کرنا کرده‌اند که حماس در اقدام اخیر اشتباه کرده است در حالی که ۷۵ سال جنگ و خون ریزی و غارت و کودک کشی را اسرائیل علیه فلسطینی ها انجام داده و مردم فلسطین حق دارند از خود دفاع کنند و فرماندهان رژیم صهیونیستی با افتخار می گویند که دنیا باید بابت کودک کشی از ما تشکر کند.

وی افزود: ما به دشمنی خود با اسرائیل افتخار می کنیم و ذکر "مرگ بر اسرائیل "عبادت است چرا که موجب خوف در جان دشمنان اسلام می شود و مرگ بر اسرائیل یعنی مرگ بر کودک‌کشی، غارت، دزدی، حاکمیت نامشروع و ....

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی عنوان داشت: امروز اسرائیل در فلسطین جنگ جهانی غذا راه انداخته است و آمریکا آن شیطان بزرگ برای بقای خود اسرائیل را به وجود آورده و امروز این رژیم جعلی یک خدای جعلی ساخته است که انسان‌های غیر یهودی را حیوان می‌داند.

حجت الاسلام امامی تصریح کرد: خاخام های یهودی فتوا داده‌اند که همه کره زمین مال یهودی‌هاست و از سربازان خود می خواهند به هر راهی که می توانید باید آن را به دست بیاورید چرا که خدا کره زمین را در اختیار شما قرار داده است. و هیچ خیری در وجود چنین رژیمی نیست و اسرائیل دزدی است که وارد خانه فلسطینی‌ها شده است و صاحب خانه با دزد چگونه برخورد می‌کند و رژیم صهیونیستی اژدهای هفت سر است اگر سرش کوبیده نشود دیگر کشورها را هم خواهد بلعید.

وی ایجاد اختلاف، مذهب تراشی، راه اندازی بهائیت و بابیت، ترور دانشمندان و بمب‌گذاری ها در ایران را از دیگر دلایل دشمنی ملت ایران با رژیم صهیونیستی عنوان کرد و گفت: اسرائیل برای قتل غارت در ایران از فرقه‌های تروریستی و انحرافی حمایت کرد و مجاهدین خلق که ۱۷ هزار ایرانی را قتل عام کرد مورد حمایت رژیم صهیونیستی است و امروز امپراطوری رسانه ای رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان و ایران فعال است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha