دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر /گفت‌وگوی خبرنگار حوزه با مسئولین غرفه‌های نمایشگاه کتاب و دستاوردهای علمی مراکز پژوهشی حوزوی در روز سوم

حوزه/ هرچقدر بتوانیم ما جاهای خالی که مورد نیاز جامعه و نظام اسلامی است را به طلاب نشان دهیم و از آنان مشارکت طلب کنیم به نظر می رسد که استقبال خوبی از مباحث پژوهشی خواهند داشت.

حجت الاسلام مصطفی غیبی معاون پژوهش مدرسه سطح و خارج عمومی موسسه عالی فقه و علوم اسلامی با حضور در غرفه مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه در نمایشگاه کتاب و دستاوردهای علمی مراکز پژوهشی حوزوی در مجتمع امام خمینی(ره) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن ابراز خرسندی از فضای عمومی نمایشگاه و آثار خوب تولید شده، گفت: برخی از غرفه ها واقعا چشمگیر بوده است و غرفه دارها آثار ده ساله و بیست ساله خود را در معرض نمایش عموم قرار داده اند.

وی با اشاره به لزوم اطلاع رسانی بهتر به مخاطبان حوزوی از سوی مسئولین برگزار کننده نمایشگاه خاطرنشان ساخت: شایسته بود اطلاع رسانی بهتر و قوی تری از سوی کانال ها و مجموعه های اهل علم انجام می شد، می توانست که بخش قابل توجهی از آثار پژوهشی در قالب کلیپ، صوت و تصاویر کوتاه بهتر به مخاطب برسد که این بخش از نمایشگاه جای تقویت دارد.

معاون پژوهش مدرسه سطح و خارج عمومی موسسه عالی فقه و علوم اسلامی تاکید کرد: آن چیزی که به طلاب ذوق و شوق می دهد دیدن آثار پژوهشی آنان است، هرچقدر یک طلبه احساس کند که آثار تولیدی او دیده می شود و کار آنان مفید واقع شده است احساس انگیزه بیشتری می کند.

حجت الاسلام مصطفی غیبی در پایان تاکید کرد: هرچقدر بتوانیم ما جاهای خالی و مباحث کار نشده مورد نیاز جامعه و نظام اسلامی است را به طلاب نشان دهیم و از آنان مشارکت طلب کنیم به نظر می رسد که استقبال خوبی از مباحث پژوهشی خواهند داشت و انگیزه بیشتری برای کارهای پژوهشی خواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha