دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بنیاد

حوزه/مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان گفت:جانبازان گنجینه های ارزشمند و یادگاران دوران دفاع مقدس هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام هبت الله هاشمی،مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان،امروز، در مراسم ولادت حضرت عباس(ع) و روز جانباز در بروجرد، با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: جانبازان به تاسی از حضرت عباس(ع) به ندای امام (ره) گوش سپرده و به این ندا لبیک و به نصیحت ایشان گوش دادند و نتیجه آن جمهوری اسلامی ایران شد.

وی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه امروز افزود: جانبازان سرافراز در این شرایط کنونی به خدای متعال توکل داشته و از صبر حضرت زینب(س) الگو گرفتند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان ادامه داد: امروز دنیا ایران را به نام امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) می شناسد و این مدال افتخار ماست و از این افتخار به خود می بالیم.

حجت الاسلام هاشمی گفت: صبر و ایثار همسران و فرزندان جانبازان ستودنی است و همسران جانبازان به تاسی از حضرت زینب(س) نقش آفرینی می کنند.

وی در پایان بیان کرد: تا حد توان و طبق قانون در راستای رفع مسائل و مشکلات خانواده های شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز در تلاش هستیم و برای رفع مشکلات جامعه ایثارگر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha