دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مرکز نور

حوزه/ مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور) جدیدترین محصولات خود را با تخفیف ویژه در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم عرضه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، هم‌زمان با ماه بندگی و مغفرت و بهار قرآن، سی و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «می خوانمت» از اول فروردین به مدت دو هفته از ساعت ۱۷ الی ۲۴ در مصلای امام خمینی (رحمه‌الله‌علیه) برگزار خواهد شد و در این رویداد بزرگ فرهنگی در بخش بین الملل نمایشگاه، نمایندگانی از ۲۵ کشور و در بخش داخلی نیز ۴۵ مؤسسه قرآنی و ۲۴ نهاد دولتی و حاکمیتی مشارکت دارند.

مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور) نیز در دو غرفه، یکی با محوریت «جامع تفاسیر نور» و «قرآن پژوهی هوشمند» در بخش نوآوری‌های قرآنی دانش‌بنیان و دیگری غرفه فروش محصولات مرکز که جدیدترین محصولات نور را با تخفیف ویژه ارائه می‌کند، پذیرای بازدیدکنندگان محترم خواهد بود.

همچنین طی شب‌های برگزاری نمایشگاه، سلسله نشست‌های قرآنی با حضور اساتید و محققان بنام قرآن و تفسیر، در غرفه نور برگزار خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند از ۱ تا ۱۴ فروردین ماه، ساعت ۱۷ الی ۲۴ از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم و غرفه مرکز نور بازدید نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha