سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مرکز نور

حوزه/ مرکز تحقیقات کامپیوتری نور با حدود بیش از ۱۵۰ نرم افزار در سی‌ویکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم شرکت کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، محمدحسین اصلانی مدیر اداره عرضه مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور) با استقبال از برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن کریم همزمان با آغاز سال ۱۴۰۳ اظهار داشت: این مرکز به واسطه تولیدات محصولات قرآنی نسخه جدید نرم افزار جامع التفاسیر را در اسفندماه رونمایی کرده و با هدف عرضه نرم افزارهای قرآنی در نمایشگاه شرکت کرده است.

وی افزود: مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی با هدف عرضه نرم افزار جامع التفاسیر با تخفیف ویژه، ارائه نسخه همراه قرآن نور به صورت رایگان و همچنین نسخه وبی نرم افزار جامع التفاسیر در این نمایشگاه شرکت کرده است.

اصلانی گفت: با توجه به اهمیت فناوری هوش مصنوعی، آزمایش هوش مصنوعی مرکز تحقیقات نور هم در این نمایشگاه شرکت کرده و فرآیندهای مرتبط با قرآن که در نرم افزارها استفاده شده و از هوش مصنوعی بهره برده به صورت ویژه در این نمایشگاه عرضه شده است.

وی با بیان اینکه مرکز تحقیقات کامپیوتری نور با حدود بیش از ۱۵۰ نرم افزار در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم شرکت کرده است، ادامه داد: غرفه اصلی مرکز در بخش نوآوری‌های قرآنی و دانش بنیان با محوریت جامع تفاسیر نور و کاربست‌های هوش مصنوعی در قرآن پژوهی در خدمت بازدیدکنندگان محترم بوده و غرفه فروش مرکز نور نیز در بخش ناشران مکتوب واقع در رواق شرقی با تخفیف ویژه، عرضه کننده تازه‌ترین محصولات نور می‌باشد.

اصلانی تصریح کرد: ارائه توضیحات در خصوص کاربست هوش مصنوعی در قرآن پژوهی، معرفی محصولات قرآنی مرکز نور با تأکید بر جامع تفاسیر، فروش محصولات با تخفیف ویژه، ارائه خدمات پیشخوان و پاسخگویی به اشکالات کاربری از جمله خدمات قابل ارائه در این دوره از نمایشگاه می‌باشد. حضور اساتید قرآنی مدعو در غرفه مرکز نور و ارائه مباحث علمی قرآنی از دیگر برنامه‌های نمایشگاه قرآنی مرکز نور است.

خبرنگار: یوسف شعبانعلی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha