جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024

مهمترین کار حضرت امام‌(رحمة‌الله‌علیه) اعاده روح عزت به مسلمانان، احیای اسلام و ایجاد نهضت اسلامی در عالم بود.

به گزارش سرویس استان‌های مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام امین صادقی در جلسه برنامه ریزی رحلت امام خمینی‌(رحمة‌الله‌علیه) در سمنان افزود: حضرت امام (رحمة‌الله‌علیه) وارث سجایای اجدادی بود که نسل به نسل در کار هدایت مردم و کسب معارف الهی کوشیده‌اند.

وی با اشاره به مبارزات حضرت امام خمینی ‌(رحمة‌الله‌علیه) اظهار داشت: روحیه مبارزه و جهاد در راه خدا در حضرت امام‌(رحمة‌الله‌علیه) ریشه در بینش اعتقادی، تربیتی، محیط خانوادگی، شرایط سیاسی، اجتماعی و طول دوران زندگی آن بزرگوار داشته است.

حجت‌الاسلام صادقی اضافه کرد: مبارزات حضرت امام (رحمة‌الله‌علیه)‌ از نوجوانی آغاز، و سیر تکاملی آن در ابعاد روحی و علمی ایشان و اوضاع و احوال سیاسی و اجتماعی ایران و جوامع اسلامی در اشکال مختلف ادامه یافته است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان ضمن تشریح برنامه‌های این اداره به مناسبت 14و15 خرداد تصریح کرد: برگزاری مسابقه از وصیت نامه سیاسی الهی‌ حضرت امام‌(رحمة‌الله‌علیه) ، اعزام مبلغ و مبلغه، گفتمان دینی در مساجد از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت سالگرد ارتحال جانسوز حضرت امام‌(رحمة‌الله‌علیه) برگزار می‌شود.

وی برگزاری دعای ندبه در مسجد المهدی‌‌(علیه‌السلام) سمنان، برگزاری مراسم ارتحال امام‌(رحمة‌الله‌علیه) در مسجد امام حسن‌(علیه‌السلام) و برگزاری برنامه ویژه بانوان در گلزار شهداء از دیگر برنامه‌های سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب در سمنان برشمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha