پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024

آیت‌الله العظمی نوری همدانی گفتند: ملکه انگلستان با اعطای نشان ویژه به سلمان رشدی خواسته تا یک فرد مرتد، کوبیده شده و مرده را زنده کند و مسلمانان باید در برابر چنین اقداماتی هوشیار باشند، دشمن خود را بشناسند و بدانند که دشمنان از هیچ فرصتی برای ضربه زدن به اسلام فروگذار نمی کنند.

به گزارش مرکز خبر حوزه، معظم‌له در دیدار مسئولان مرکز رسیدگی به امور مساجد و جمعی از ائمه جماعات تهران، به مسئولیت مهم ائمه جماعات اشاره و تصریح کردند: برنامه های مساجد نباید خسته کننده باشد و مسئولان امر با طرح ریزی برنامه های هنری و امثال آن مقدمات جذب جوانان در مساجد را فراهم کنند.

ایشان بر ساده زیستی، صفا و صمیمیت ائمه جماعات تأکید کردند و افزودند: ائمه جماعات باید در محل انجام رسالت خود، پناهگاهی برای مشکلات مادی و معنوی مردم باشند.

این مرجع تقلید، شناسایی مشکلات معیشتی توسط ائمه جماعات و تلاش برای رفع آنها را مورد تأکید قرار داده و گفتند: باید مردم بدانند که روحانی و امام جماعت، پدری مهربان و برادری دلسوز است و در تمام صحنه های غم و شادی آنها حضور دارد.

ایشان با اشاره به ضرورت ارتباط تنگاتنگ روحانیون با قشرهای دانشگاهی و عموم مردم یادآور شدند: سابقا دیوارهای بلندی بین حوزویان و دانشگاهیان کشیده بودند و امروز که به برکت انقلاب اسلامی این دیوارها برداشته شده باید برای خدمت به مردم و اطلاع رسانی دینی به آنها بهره برد.

آیت‌الله العظمی نوری همدانی خاطرنشان کردند: ائمه جماعات در تبیین ارزش های انقلاب و برکات آن و پاسخ گویی به شبهات نقش تعیین کنده ای دارند.  

 

 


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha